Ik vind het echt een saai nummer.Ik haal nen emmer en begin alvast wat te kokhalzen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het echt een saai nummer.Ik haal nen emmer en begin alvast wat te kokhalzen.

Belpop metal?Ik vind het echt een saai nummer.![]()
Doet me minder, er is een dubbele EP uitgebracht met één EP die teruggrijpt naar het ruwe van de eerste Mass LP's, daar ben ik wel enthousiast over. Nog eens goed doorblazen.Belpop metal?

Vast boos omdat hij niet cringy mag rappen in Amenra zoals in Doodseskader.Tim De Gieter zit blijkbaar niet meer in de band?

Hipster black metal in de stoner & doomtopic? Maar euh, klinkt inderdaad wel aardig.
Hoe hard blaast die nieuwe van Deafheaven?![]()
Black Metal is tegenwoordig sowieso voor hipsters.Hipster black metal in de stoner & doomtopic?

iets dat mogelijks beter in de stoner & doom topic past, nieuw album van Pentagram:
wel van wat ik kan zien is het Bobby met allemaal nieuwe muzikanten. Ik verwacht niet dat ze hun ouder werk nog zullen kunnen evenaren, maar toch eens een kans geven.

Zelfs toen was het al een mirakel dat hij 2012 had gehaald.Dertien jaar geleden eens aan het werk gezien, nooit gedacht dat hij 2025 zou halen![]()

Ook 13 jaar geleden hier. Was het in het buitenland?Dertien jaar geleden eens aan het werk gezien, nooit gedacht dat hij 2025 zou halen![]()

Ook 13 jaar geleden hier.
Bij mij was het in Keulen, in één of ander zaaltje.Het is blijkbaar zelfs 14 jaar geleden. Roadburn 2011!
(Met in het voorprogramma de toen nog beginnende Kadavar.)Toen ook gezien!Het is blijkbaar zelfs 14 jaar geleden. Roadburn 2011!
Sterk album!
Pothamus releaseday, wat een album!