Er staat één te koop op ticketswap voor de 28e!Sterk album!
Als iemand nog een ticket over heeft voor hun optreden in de AB op de 27ste, gelieve dat aan mij te bezorgen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staat één te koop op ticketswap voor de 28e!Sterk album!
Als iemand nog een ticket over heeft voor hun optreden in de AB op de 27ste, gelieve dat aan mij te bezorgen![]()
Die had ik gezien inderdaad, maar de 28ste kan ik nietEr staat één te koop op ticketswap voor de 28e!

Ah wacht ze spelen beide dagen? 27 wil ik gaan, 28 kan ik nietSterk album!
Wat denken jullie van de nieuwe Amenra (Forlorn)?
Bongripper en oranssi op dezelfde dag please.![]()
Damn, toch wel wat interessante namen al!

ik hoop het ook dat er genoeg interessante groepen op 1 dag gaan staan, want een heel weekend zal moeilijk worden hier denk ik.Bongripper en oranssi op dezelfde dag please.![]()
Graveland, Oranssi Pazuzu, Bongripper en Colour Haze op 1 dag als het kan. Een heel weekend lukt me mogelijk niet. Wel al een heel mooie affiche!![]()
Alright! Dat belooft!![]()
Kende dit voorheen niet, maar hun laatste Live At Roadburn album klinkt wel lekker! Benieuwd naar het upcoming album!
Nieuwe van Messa!
Ik kende het ook niet, net eens gechecked, ik vind het zeer slechtNegative Blast van de Desertfest affiche kende ik niet, maar is blijkbaar met de drummer van Earthless. Binnenkoort eens checken.
hardcore punk ofzo? Er is alleszins geen gelijkenis met Earthless te bespeuren 
Ik vond het wel plezant, maar is niet mijn favoriete genre. In ieder geval vreemd dat ze voor Desertfest geboekt werden.Ik kende het ook niet, net eens gechecked, ik vind het zeer slechthardcore punk ofzo? Er is alleszins geen gelijkenis met Earthless te bespeuren
![]()
Wat hadden ze nu eigenlijk zelf verwacht hoe dat de mensen daarop zouden reagerenCeleste gaat touren in Rusland... De backlash is gigantisch.