Het grote stoner & doomtopic

Nu pas kunnen opleggen, wat een heerlijke plaat. :bow:
Ik kwam exact dit hier posten. Was nooit echt grote Neurosis fan. De albums van hen die ik zeker beluisterd had zijn The Eye of Every Storm, A Sun that Never Sets en Through Silver in Blood. Enkel TSIB en nu het nieuwste album vond ik echt goed.

Times Of Grace geprobeerd?

Ik luister niet meer naar de nummers met Scott Kelly, zit te nauw op mijn vel om zijn vocals te horen met de context van zijn geweld. Dus ik ben heel blij dat de nieuwe plaat echt goed is.

afgelopen weekend 2 dagen Roadburn gedaan. It was good.

zaterdag:
Blackwater Holylight performing Not Here Not Gone: sterk optreden, sterk album.
Daarna een stuk gezien van Otay:onii presents Moonstruck Old Tales, een van de vreemdere dingen die ik al gezien heb :unsure: op een gegeven moment was ze aan touwen boven het podium aan het zweven, en beetje later zat ze rond te rollen over het podium. Ongetwijfeld allemaal heel artsy enzo, maar het had ook wel iets intrigerends, en ze heeft wel echt een goede stem.
Primitive Man presets Remembrance: :angry: :angry: top tier dummy caveman doom
Prostitute: zeer energiek optreden, zeer noisy
Boris performing PINK Days: :feelsgood:
Inter Arma play Sky Burial: :feelsgood:
Oathbreaker performing Rheia: :feelsgood:
Slift: focus lag op hun nieuwe album dat binnenkort uit zal komen, het duurde even om erin te komen als je allemaal nummers hoort die je nog niet kent. De nieuwe nummers konden ook niet onmiddellijk volledig overtuigen, het ontbreekt een beetje aan schwung of pit ofzo? Het verschil werd direct duidelijk zodra ze dan toch nog Ummon speelden, toen pas ontplofte de zaal, en het verschil in energie was enorm. 2e helft van het optreden was dus een pak beter dan.

Zondag:
zondag begon zeer rustig met de volgende zaken:
Sir Richard Bishop: een man met een akoestische gitaar, simpel maar genietbaar.
Siem Reap: singer song writer project van Gilles (Oathbreaker, Wiegedood), beter als ik op voorhand had verwacht.
Tomo Katsurada & Jonny Nash: prachtig rustgevende muziek, tegen het einde van het optreden zat iedereen op de grond chill het optreden te volgen (en was de zaal halfleeg gelopen :unsure: )
Daarna was het jammer genoeg gedaan met de rust.
Inter Arma performing The Cavern: :feelsgood:
Warning: Zeer leuk om ze na al die jaren nog eens te zien, Patrick had naar eigen zeggen wel de avond ervoor te lang blijven hangen op de karaoke afterparty waardoor zijn stem er soms wel wat door zat, misschien wel een beetje jammer, maar kijk, hij krijgt nog een nieuwe kans op Obsidian Dust. Watching From A Distance blijft wel een meesterwerk, en de nieuwe nummers klonken ook veelbelovend.
Crouch: Hard.
Boris performing flood: :feelsgood::feelsgood:
K-X-P: vreemde Finse psych/kraut, het had me niet helemaal mee, misschien iets te elektronisch naar mijn smaak, maar ik was tegen dan ook wel moe aan het worden en ik moest nog helemaal naar huis rijden die avond, dus halverwege het optreden maar doorgegaan.

Meh.
1000045386.jpg

Terug
Bovenaan