Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bommetje droppen zeggen ze.
Mét Aaron Turner, zonder de wifebeater.

Ik kwam exact dit hier posten. Was nooit echt grote Neurosis fan. De albums van hen die ik zeker beluisterd had zijn The Eye of Every Storm, A Sun that Never Sets en Through Silver in Blood. Enkel TSIB en nu het nieuwste album vond ik echt goed.Nu pas kunnen opleggen, wat een heerlijke plaat.![]()
Nee denk het niet. Some day maybe...Times Of Grace geprobeerd?
Ik luister niet meer naar de nummers met Scott Kelly, zit te nauw op mijn vel om zijn vocals te horen met de context van zijn geweld. Dus ik ben heel blij dat de nieuwe plaat echt goed is.
nii presents Moonstruck Old Tales, een van de vreemdere dingen die ik al gezien heb
op een gegeven moment was ze aan touwen boven het podium aan het zweven, en beetje later zat ze rond te rollen over het podium. Ongetwijfeld allemaal heel artsy enzo, maar het had ook wel iets intrigerends, en ze heeft wel echt een goede stem.
top tier dummy caveman doom

)

Meh.Uncle Acid & The Deadbeats eerste headliner voor Desertfest Luik, volgende week meer namen.

Maandag Colour Haze & My Sleeping Karma in St-Niklaas.
Eindelijk![]()