Het grote stoner & doomtopic

Van al die namen ken ik enkel Brutus, Big Brave, Wolves in the throne Room en Deafheaven en daarvan vind ik enkel Big Brave goed. Klinkt voor mij dus nog niet echt aanlokkelijk, wat moet ik allemaal beluisteren?
Chats Pile, hebben een puike release gedaan dit jaar!

Is Kingdom niet dat soloproject van Mathieu van Amen Ra?

Het solo project is Syndrome maar Kingdom is ook een Amenra product door Matthieu en Colin, geen idee wie er nog bij zit op deze moment. Hemeltraan was een zeer goeie plaat destijds.

Van al die namen ken ik enkel Brutus, Big Brave, Wolves in the throne Room en Deafheaven en daarvan vind ik enkel Big Brave goed. Klinkt voor mij dus nog niet echt aanlokkelijk, wat moet ik allemaal beluisteren?
Chat Pile !!!!

Edit : excuus, te rap geweest want was al aangehaald. Maar bij deze nog eens een repke daarvoor.

Is hier ook bij de absolute top van wat ik dit jaar al heb gehoord.

Geen idee waar ik het moet zetten maar het klinkt lekker duister dus dat zal wel gesmaakt worden...

Jozef Van Wisem die een soundtrack voor het prachtige Nosferatu maakt :love:

Een serieuze uppercut aan post-metal. En ik die dacht dat Chat Pile los bovenaan ging staan op het 'heavy' lijstje dit jaar. :drool:
Dikke aanrader voor de Chat Pile fans, geen easy listening maar intens as fuck.

Deze ook nog gedeeld in de metaaldraad, maar gezien hier de meerwaardezoekers van het zwaardere werk vooral zitten:

Een serieuze uppercut aan post-metal. En ik die dacht dat Chat Pile los bovenaan ging staan op het 'heavy' lijstje dit jaar. :drool:

Deze ook nog gedeeld in de metaaldraad, maar gezien hier de meerwaardezoekers van het zwaardere werk vooral zitten:

Er is redelijk wat overlap tussen metaaldraad - stoner & doom en dan de post-thread. Maar geef dat maar eens een naam. Stoned blackgazerpost-thread? Black, Psyched & Stoned?

Niet slecht, doet me met momenten wat denken aan A Forest of Stars, maar dan harder.

Terug
Bovenaan