Wat een mokerslag.Ik denk dat ik daar eens naar moet luisteren

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een mokerslag.Ik denk dat ik daar eens naar moet luisteren

Inderdaad, wat een plaatWat een mokerslag.![]()

PittigNieuwe Big Brave is geland, wat denken jullie?![]()

Ik zal ook een ticketje kopen.Pittig
Misschien toch maar eens hun passage in de AB meepikken

Sargent House allegations | Sputnikmusic
Henry Kohen of Mylets has shared testimony of abusive conduct on the part of Cathy Pellow, owner of the gothic/metal label Sa...www.sputnikmusic.com
Bommetje in de scene. Emma Ruth Rundle, Chelsea Wolfe en Lingua Ignota zijn al vertrokken.
Deafheaven, Brutus en Russian Circles zitten o.a. op het label.
Year of no light vind ook wel dik de moeite. The atomic bitchwax is ook ne favoriet hier. Vind het wel een leuke affiche op mee te beginnen.Vrij povere affiche vind ik precies voor Desertfest, ok CoL is dikke naam maar al de rest is nogal middenmoot vind ik.
Ik heb ze tweemaal gezien in Trix. Eenmaal boven voor een stonerevenement waarvan ik me de naam niet kan herinneren en eenmaal in de grote zaal beneden op Desertfest. Het kleine zaaltje boven was fantastisch voor zo'n band, maar beneden vond ik dan weer minder goed. Nu, liever dat dan op een of ander groot festival op een zonnige namiddag om eerlijk te zijn.Ik wacht op nog eens een deftige zaalshow van Electric Wizard. Elk jaar denk ik dat ze ze gaan binnenhalen en het is altijd niets.Ik vind het voorlopig een brave lineup.
Ik heb ze nog in een jeugdhuis gezien in Aarschot.Ik heb ze tweemaal gezien in Trix. Eenmaal boven voor een stonerevenement waarvan ik me de naam niet kan herinneren en eenmaal in de grote zaal beneden op Desertfest. Het kleine zaaltje boven was fantastisch voor zo'n band, maar beneden vond ik dan weer minder goed. Nu, liever dat dan op een of ander groot festival op een zonnige namiddag om eerlijk te zijn.

Damn, Slift.Buiten Yawning Man, meh. Truckfighters Siena Root en Bitchwax al een aantal keer gezien. De Affiche van Sonic Whip binnenkort spreekt me momenteel meer aan. Daar ga ik dan ook naartoe![]()

Laatste keer was jaar of tien geleden ergens in Brugge. Dit was de spreekwoordelijke druppel die me tinnitus heeft bezorgd, good timesIk heb ze nog in een jeugdhuis gezien in Aarschot.![]()