Het grote stoner & doomtopic

Na meer als 10 jaar stilte gaat Tenhi ineens met een nieuw album afkomen dit jaar :woohoo:

En direct een nieuw nummer van 10 minuten se:

Bommetje in de scene. Emma Ruth Rundle, Chelsea Wolfe en Lingua Ignota zijn al vertrokken.

Deafheaven, Brutus en Russian Circles zitten o.a. op het label.

Bommetje in de scene. Emma Ruth Rundle, Chelsea Wolfe en Lingua Ignota zijn al vertrokken.

Deafheaven, Brutus en Russian Circles zitten o.a. op het label.

De rotte appels moeten er van tussen goed dat er iemand zijn nek uitsteekt, jammer dat het natuurlijk weer gebeurd is.

Affiche Desertfest begint vorm te krijgen. Cult of Luna speelt voor de derde keer in Belgie dit jaar, hopelijk kan ik ze dan aan het werk zien. REZN is niet altijd even goed, maar op hun best zijn ze fantastisch en ik vraag me af of ze misschien live niet altijd op hun best zijn.

Heeft iedereen trouwens al op Dopesmoker gestemd voor de Zwaarste lijst?

Ik heb bongripper en Sunn0))) er ook bijgezet maar dat waren niet eens keuzes in de bestaande set nummers 🙈

Vrij povere affiche vind ik precies voor Desertfest, ok CoL is dikke naam maar al de rest is nogal middenmoot vind ik.

Vrij povere affiche vind ik precies voor Desertfest, ok CoL is dikke naam maar al de rest is nogal middenmoot vind ik.
Year of no light vind ook wel dik de moeite. The atomic bitchwax is ook ne favoriet hier. Vind het wel een leuke affiche op mee te beginnen.

Ik wacht op nog eens een deftige zaalshow van Electric Wizard. Elk jaar denk ik dat ze ze gaan binnenhalen en het is altijd niets. :unsure: Ik vind het voorlopig een brave lineup.

Ik wacht op nog eens een deftige zaalshow van Electric Wizard. Elk jaar denk ik dat ze ze gaan binnenhalen en het is altijd niets. :unsure: Ik vind het voorlopig een brave lineup.
Ik heb ze tweemaal gezien in Trix. Eenmaal boven voor een stonerevenement waarvan ik me de naam niet kan herinneren en eenmaal in de grote zaal beneden op Desertfest. Het kleine zaaltje boven was fantastisch voor zo'n band, maar beneden vond ik dan weer minder goed. Nu, liever dat dan op een of ander groot festival op een zonnige namiddag om eerlijk te zijn.

Buiten Yawning Man, meh. Truckfighters Siena Root en Bitchwax al een aantal keer gezien. De Affiche van Sonic Whip binnenkort spreekt me momenteel meer aan. Daar ga ik dan ook naartoe :unsure:

Ik heb ze tweemaal gezien in Trix. Eenmaal boven voor een stonerevenement waarvan ik me de naam niet kan herinneren en eenmaal in de grote zaal beneden op Desertfest. Het kleine zaaltje boven was fantastisch voor zo'n band, maar beneden vond ik dan weer minder goed. Nu, liever dat dan op een of ander groot festival op een zonnige namiddag om eerlijk te zijn.
Ik heb ze nog in een jeugdhuis gezien in Aarschot. :unsure:

Belgische update (met dank aan Stubru met de zware klap podcast, zowaar) die veel positiefs beloofd voor de komende maanden (en jaren?).

Crouch, met Levy en Wim van Wiegedood, beukt lekker.

Predatory Void, die de leegte van Oathbreaker zou moeten opvullen.

Terug
Bovenaan