Het 'ik zoek online spelers' topic

Het was echt wel leuk gisteren, ik doe zeker nog mee!
Hopelijk leer ik zo wat meer games kennen zodat ik wat beter kan score op de quiz en match games 🤣

Zal ook wel eens meedoen of eentje organiseren, maar de avonden zitten precies al goed vol, gespreid tussen madamavondjes, spelavondjes met vrienden en de gaming-hobby erbij :p

@Palasam wij zitten nu allemaal in de Discord :p
Ik was ervan overtuigd dat er 20u15 stond als startuur. Bon, excuus voor de vertraging gisteravond (nog eens extra met Discord issues langs mijn kant) 🙈.
Het was echt wel leuk gisteren, ik doe zeker nog mee!
Hopelijk leer ik zo wat meer games kennen zodat ik wat beter kan score op de quiz en match games 🤣
Het was inderdaad heel plezant! Ook gewoon een heel chill spel vind ik, Colt Express. Door de randomness (gesloten kaarten) ervaar ik dat ik iets minder hard nadenk over mijn zetten, omdat de kans groot is dat de strategie er toch aan is :p. En op die manier gaat het wel vooruit.

Ik was ervan overtuigd dat er 20u15 stond als startuur. Bon, excuus voor de vertraging gisteravond (nog eens extra met Discord issues langs mijn kant) 🙈.

Het was inderdaad heel plezant! Ook gewoon een heel chill spel vind ik, Colt Express. Door de randomness (gesloten kaarten) ervaar ik dat ik iets minder hard nadenk over mijn zetten, omdat de kans groot is dat de strategie er toch aan is :p. En op die manier gaat het wel vooruit.
Er stond blijkbaar eerst 20.15. Ik denk dat dit last minute nog was aangepast. Ik was vlak ervoor nog snel even gaan kijken en zag dat er 20.00 stond 🤣

Ik wil ook wel meespelen, wel nog nooit colt express gespeeld.
En tabletop simulator enkel nog maar cards against humanity en uno gespeeld 😅

Heb wel nog een exemplaar van tabletop simulator als er nog iemand is geïnteresseerd.
Merci OfFPiR!

Vanaf volgende maand kan ik ook meedoen :)

Ik doe graag ook af en toe eens mee, of wil gerust ook organiseren!
Heb zowel TTS, TT, als een premium account op BGA (gasten hebben enkel een gewoon account nodig dan).

• 28/1 om 20:15
  • Celestia
  • nog 5 personen
  • Tabletop Simulator
Deelnemers:
  • StanTem
  • pamperke
  • Palasam

Laatst bewerkt:
Zijn er trouwens mensen hier die eens tijdens de schooluren kunnen spelen? Dus grofweg tussen 9 uur en 15 uur?

Meestal speel ik online maandag, dinsdag of woensdag. Varieert nogal van week. Maar donderdagen en vrijdagen sowieso niet :)
Ahja ok. Zal volgende keer iets plannen voor een van die dagen. Om dan te zien dat ge dat spel niet wil spelen 😅

Ik beloof niets, maar volgende week (of de week erna) wil ik gerust proberen om eens een zwaarder spel op de virtuele tafel te krijgen, voor zij die dat liever spelen maar geen volk vinden ;).

Anachrony, ne Lacerda, nen Italiaan, Pax Pamir of whatever :).

@Palasam @pamperke als we voor donderdag niet nog volk vinden voor Celestia, doen we wel een ander spel zeker? Paladins of the West Kingdom ofzo :p Met 3 is er weinig aan Celestia natuurlijk.

Terug
Bovenaan