Timberwinter
Well-known member
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is 1 van mijn favoriete spellen ja, maar ik denk dat ik qua experience nog niet in de buurt van u kom. Hooguit een keer of 5 volledig spel gespeeld. Niet veel animo bij ons in de groep om dergelijke spellen te spelen.@Spoox Ik meen mij te herinnen dat gij ne TI speler waart?
@StanTem, zoeken jullie nog iemand?Deelnemers:
- 28/1 om 20:15
- Celestia
- 5 of 6 personen
- Tabletop Simulator
- StanTem
- pamperke
- Palasam
- Carreon
We zijn veranderd naar Architects of the West Kingdom door gebrek aan genoeg spelers. Ziet ge dat ook zitten?@StanTem, zoeken jullie nog iemand?
Mijn werkplanning is zo vaak veranderd dat ik niet wist of ik wel kon meedoen
Maar ik ben vanavond wel vrij, dus.
Als dat niet te moeilijk is en geen 6u duurt, dan zie ik dat wel zittenWe zijn veranderd naar Architects of the West Kingdom door gebrek aan genoeg spelers. Ziet ge dat ook zitten?
Uitleg is voorzien om 20 uur.

Nee kwartierke uitleg en spel speelt in ongeveer 75 minuten.Als dat niet te moeilijk is en geen 6u duurt, dan zie ik dat wel zitten![]()
Dream onNee kwartierke uitleg en spel speelt in ongeveer 75 minuten.
. Met 5 spelers duurt die wel een tikje langer, zeker als er iemand graag de ventjes wegplukt 
Shhht!!!!Dream on. Met 5 spelers duurt die wel een tikje langer, zeker als er iemand graag de ventjes wegplukt
![]()
Nooit meer dan 75 minuten over gedaan. Vooral als iemand focust op het bouwen van de kathedraal is het gepasseerd nog voor ge goed en wel begonnen zijt.Dream on. Met 5 spelers duurt die wel een tikje langer, zeker als er iemand graag de ventjes wegplukt
![]()
Als dat op een luie zondag eens gepland wordt wil ik die ook wel eens proberenAllez dan zijn we al met 3. Als we met minimum 4 maximum 6 geraken zal ik ene plannen !