Het 'ik zoek online spelers' topic

Dream on :p. Met 5 spelers duurt die wel een tikje langer, zeker als er iemand graag de ventjes wegplukt :p
Ah voila, my thoughts exactly!!
Nooit meer dan 75 minuten over gedaan. Vooral als iemand focust op het bouwen van de kathedraal is het gepasseerd nog voor ge goed en wel begonnen zijt.
En als het al langer duurt, dan ligt het aan @Carreon want die doet over elk spel lang. Zelfs bij L.A.M.A. denkt hij 3 minuten na welke kaart hij moet spelen.
Dat is omdat ik in mijn hoofd alle zware strategische keuzes aan 't overwegen ben
unsure.gif

Maar banee. Was vooral voor Pieter een probleem aangezien hij geen mannekes en geen geld meer had :p
't waren nochtans de enige 3 mannekes die van een plekske gestolen zijn. Maar had niet goed opgelet dat ik maar 1 manneke meer had op't einde en daarmee een beurt verspeeld. Mijn ventjes waren eigenlijk iets té verspreid want heb er nooit meer dan 4 in een plaats gehad denk ik. Op't einde heeft hem dat gewreekt doordat ik 1 ronde te weinig had om nog een gebouw te zetten dat mij nog 9 punten ging opbrengen.

Maar dan ging ik nog steeds niet gewonnen zijn, @Palasam heeft dat goed gedaan (ook al zijn zijn workers meer gecaptured geweest, zo zie je maar)

't waren nochtans de enige 3 mannekes die van een plekske gestolen zijn. Maar had niet goed opgelet dat ik maar 1 manneke meer had op't einde en daarmee een beurt verspeeld. Mijn ventjes waren eigenlijk iets té verspreid want heb er nooit meer dan 4 in een plaats gehad denk ik. Op't einde heeft hem dat gewreekt doordat ik 1 ronde te weinig had om nog een gebouw te zetten dat mij nog 9 punten ging opbrengen.

Maar dan ging ik nog steeds niet gewonnen zijn, @Palasam heeft dat goed gedaan (ook al zijn zijn workers meer gecaptured geweest, zo zie je maar)
Ja diene moet op een of andere manier valsgespeeld hebben. Heeft hij wel goed kunnen wegsteken.

Ik vond het wel een heel leuk spel, zo'n dingen speel ik dus graag :)
Gaat het ook vlot met 2? Dan probeer ik mijn madam eens te overtuigen (zal dan nekeer iets afwassen ofzo om haar over de streep te trekken)

Gaat het ook vlot met 2? Dan probeer ik mijn madam eens te overtuigen (zal dan nekeer iets afwassen ofzo om haar over de streep te trekken)
Met 2 hebt ge natuurlijk minder interactie en wordt er nog minder gevangen genomen. Daarmee dat ik dit spel liever met 4 of 5 speel.

Ik speel worker placement games ook heel graag. Zijn door dit soort board games dat ik deze hobby leren kennen heb. En inderdaad een heel tof spel, vooral ook de Virtue-track vond ik een heel interessant gegeven.

Al een paar keer met 2 gespeeld en de interactie is idd wat minder. Maar blijft imo wel nog altijd tof. Wij spelen trouwen met de variant dat we 1 rij werkers meer moeten plaatsen (dus bedoeld voor 3 spelers). Heb je wat meer score oppurniteiten en is het spel niet zo snel gedaan.

Terug
Bovenaan