Het 'ik zoek online spelers' topic

Ik denk dat ik er een voorzichtige nee van moet maken :(.
Ik moet zo dadelijk nog 3 offertes reviewen (want ik vertrouw mijn teams niet 🤓) voordat ze buiten gaan. In het magische scenario dat alles ok is, kan ik vanaf ~20u30 wel spelen.
@Wacko Santa Het zal pas 22u a 23u zijn dat ik vrij ben :(. Misschien wat te laat om nog te beginnen.
Ik zal volgende keer alleen antwoorden als ik vrij zeker kan meedoen.

Iemand tijd/zin om vanavond nog eens iets te spelen via TTS? Aeon's End of wat anders...
rond 20u15 - 20u30?

Aangezien mijn pijp vanavond al ver uit is hebben we ineens een nieuwe datum genomen. Met wat meer tijd geraken we misschien ook aan wat meer volk. Dus:

datum en uur: Maandag 01/03, rond 20u15
welk spel: Een van onderstaande? Suggesties zijn ook welkom.
platform: Tabletop Simulator

Deelnemers:

Laatst bewerkt door een moderator:
Count me in. Architects heb ik al gespeeld, de andere nog niet, maar zeker goesting in! Wanneer we weten wat we spelen, neem ik dan wel de regels en een how to play door :).

Count me in. Architects heb ik al gespeeld, de andere nog niet, maar zeker goesting in! Wanneer we weten wat we spelen, neem ik dan wel de regels en een how to play door :).
Zijt gij diene valsspeler van vorige keer? Indien wel, dan doen we geen Architects :p

Indien er nog plaats is voor maandag wil ik ook wel meedoen :3

Laat wel weten welk spel, zodat ik de spelregels eens kan lezen.
Het wordt Nemesis.
Succes met de regels. Dat boek is een 'ramp'.
Heb ik zeker zin in, spijt dat ik indertijd de KS niet gebacked heb. En ik ben er mij van bewust dat ik op mijn doos ga krijgen, gezien dat uw favoriet spel is :p
Haha, het is dan wel mijn favoriete spel, de kans dat je wint is klein, ook voor mij. Het spel is op dat moment nogal hard.

Hou er wel rekening mee dat het spel op een uur gedaan kan zijn, maar dat het ook 4 uur kan duren he (of zelfs langer).

Ondertussen een how to play kunnen kijken. Lijkt me helemaal mijn ding! Maar het zal inderdaad hard worden, zeker met die secret objectives en rollen voor noise. Ik kijk er al naar uit 👌

Terug
Bovenaan