Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu mijn stage achter de rug is, heb ik terug wat meer tijd voor board games. Iemand zin om hier binnenkort nog eens een TTS-game (mag ook via een ander medium) te spelen? Voor mij maakt het allemaal niet veel uit wat (licht of zwaar).
Nu mijn stage achter de rug is, heb ik terug wat meer tijd voor board games. Iemand zin om hier binnenkort nog eens een TTS-game (mag ook via een ander medium) te spelen? Voor mij maakt het allemaal niet veel uit wat (licht of zwaar).
Voor mij lukken in de nabije toekomst nu vrijdag 23/04, maandag 26/04, donderdag 29/04 en vrijdag 30/04. Om 20u starten is voor mij zeker goed!
Qua spel: heb geen idee wat er allemaal goed is op TTS, maar heb zeker genoten van Architects, Colt Express en Nemesis. Mag nog eens dezelfde zijn of iets totaal anders. Stel maar voor!