Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal uw punt toevoegen in da PollWaarom moet R4H zijn reputatie gered worden van een taalgoeroe? En wie mag die taalgoeroe die zijn reputatie door het slijk haalt dan wel zijn? Trouwens, welke reputatie dan? Die van terreur-zaaiende mod die onschuldige members viseert met strafpunten, verwijderde en verplaatste posts, permabans en billenkoek? Ik heb bewijzen maar ik zal ze hier niet posten, noch in het feedbacktopic, ik heb mijn punt gemaakt:
PUNT
En wie is die Pol waarover je spreekt? De taalgoeroe in kwestie?
Ik heb liever niet dat je dingen van mij in Pol steekt. Moest het nu Pauline de rondborstige ginger zijn...Ik zal uw punt toevoegen in da Poll
Trop tard mon cher amiIk heb liever niet dat je dingen van mij in Pol steekt. Moest het nu Pauline de rondborstige ginger zijn...
Reported wegens schending van de taalwetgeving!Trop tard mon cher ami
Indeed, using English in a facilities forum... Shame on you !Reported wegens schending van de taalwetgeving!
Groetjes,
De taalwetgevinggoeroe

Góður strákurÞví miður, ég mun aldrei gera það aftur!
Goddelijk strak? Ja, dat is Pauline de rondborstige ginger welGóður strákur

Gelieve u naar lounge te begeven
Myndir eða það gerðist ekkiGoddelijk strak? Ja, dat is Pauline de rondborstige ginger wel![]()
Die zijn niet voor jou bestemd.Myndir eða það gerðist ekki
R2D2 van den aldiWie of wat is een R4H?
Heel die titel is grammaticaal krom :’)Misschien een kleine opmerking maar er staat een fout in de topictitel. Ik geloof dat gonorroe de correcte spelwijze is.
Gezien uw laatste uitspattingen geloven we daar nu niks meer van.Heel die titel is grammaticaal krom :’)
Ervoor wel, dan?Gezien uw laatste uitspattingen geloven we daar nu niks meer van.

Dan deden we nog moeite om te doen alsof.Ervoor wel, dan?![]()