Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet dat het met de uwe niet lukt (naar het schijnt kom je iets te kort) maar vrouwen kunnen dat dus ook krijgen hé.Is er ook een ander orgasme?![]()
Da’s flauw.naar het schijnt kom je iets te kort

Suppos FTWDa’s flauw.
Ik weet dat ik een licht ijzertekort heb, maar om daar nu zo moeilijk over te doen![]()
Hier, wat extra ijzerDa’s flauw.
Ik weet dat ik een licht ijzertekort heb, maar om daar nu zo moeilijk over te doen![]()
Meer Brutus en Amenra luisteren. Steun de lokale ondernemer én vul uw metaltekort aan.Da’s flauw.
Dag stubru hipster.Meer Brutus en Amenra luisteren. Steun de lokale ondernemer én vul uw metaltekort aan.
Ik ken wel wat beter alternatieve muziek dan Brutus :’)Meer Brutus en Amenra luisteren. Steun de lokale ondernemer én vul uw metaltekort aan.
Jamaarja, ge sprak over een LICHT ijzertekort.Ik ken wel wat beter alternatieve muziek dan Brutus :’)
Reported voor op de man spelen en zware belediging. Bereid u maar voor op een permaban! Swat, er is nog plaats voor u op het q-music forum.Dag stubru hipster.
Jamaarja, ge sprak over een LICHT ijzertekort.

Hola, ho maar,Het moet niet per sé zwaarder. Gewoon beter![]()
Zwaanst naa nieHola, ho maar,
Ga je uzelf nu ineens proberen omscholen tot muziekgoeroe ofwa??
Daar heb ik al een ban aan mijn broek wegens kritiek op Oscar met zijne wolf. Maar misschien willen ze daar wel meedoen met de brutus hype.Jamaarja, ge sprak over een LICHT ijzertekort.
Reported voor op de man spelen en zware belediging. Bereid u maar voor op een permaban! Swat, er is nog plaats voor u op het q-music forum.
taylorswiftfans.nl zoekt ook nog ledenDaar heb ik al een ban aan mijn broek wegens kritiek op Oscar met zijne wolf. Maar misschien willen ze daar wel meedoen met de brutus hype.
Ja sorry maar ik ga nu niet bij iedere fanclubje die jij opgericht hebt lid worden om je een plezier te doen hoor.taylorswiftfans.nl zoekt ook nog leden
Ik moet al zwaar dement zijn tegen dat ik vrijwillig naar Taylor Swift luister.Ja sorry maar ik ga nu niet bij iedere fanclubje die jij opgericht hebt lid worden om je een plezier te doen hoor.
Ach, aan het wachten tot je het typische q-music luisterprofiel hebt.Ik moet al zwaar dement zijn tegen dat ik vrijwillig naar Taylor Swift luister.
Nee, ik wacht daar niet op. De euthanasiepapieren liggen klaar voor wanneer het zover is.Ach, aan het wachten tot je het typische q-music luisterprofiel hebt.
Op dat moment trek je ze gewoon in zodat je 38 keer per dag kan luisteren naar de nieuwe single van brutus die het tegen dan geschopt heeft tot de q music lieveling.Nee, ik wacht daar niet op. De euthanasiepapieren liggen klaar voor wanneer het zover is.