Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat kan ik dan weer niet, ik moet kunnen draaien in mijn slaap en ook meestal een paar keer voor het inslapen. Ook heb ik het veelal te warm en zij te koud, wat we in de winter oplossen met zo'n elektrisch verwarmde strook onder de matrasbeschermer aan haar kant.We slapen ook meestal tegen elkaar in: ik de grote lepel, zij de kleine![]()

Da's goed voor 5 minuten knuffelhormoongedoe en dan is het genoeg geweest.Lepeltje lepeltje liggen, de grootste ongemakkelijkheid in een relatie. Ik haat het absoluut, en snap niet dat mannen dat lang doen. Comfortabel hoor, een slapende arm hebben met een bos haar in uw mond
.
Lepeltje lepeltje liggen, de grootste ongemakkelijkheid in een relatie. Ik haat het absoluut, en snap niet dat mannen dat lang doen. Comfortabel hoor, een slapende arm hebben met een bos haar in uw mond
.

Dat zijn meestal weinig subtiele hints dat de avond nog niet gedaan is ...Voor een vrouw is dat héérlijk.
Je moet dat gewrijf en gepor van dat harde ding er wel bij nemen dan.