Hoe slapen jullie als koppel?

Hoe slapen jullie als koppel?

• In 1 bed

• In 2 bedden, maar zelfde slaapkamer

• In 2 bedden, elk zijn kamer

• In 2 bedden, elk zijn woning

• Andere optie, verklaar u nader

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Met twee in een bed van 140 cm breed. En de hond slaapt ook bij ons in bed.
1 grote matras maar wel 2 aparte dekens. Anders lig ik te zweten aangezien mijn vriendin het altijd koud heeft.

In 1 bed, wel van 1,8m en voor ons is dat genoeg ruimte. Met een pasgeborene in huis hadden we een tijdje afgewisseld waarbij 1 iemand beneden sliep met de kleine zodat de andere wat slaap kon inhalen maar ik werd daar eigenlijk echt ongelukkig van. Dat is gelukkig al ver achter ons. We hebben wel geen snurkers in huis, dus dat scheelt. Ik praat heel sporadisch wel eens in mijn slaap maar dat wordt hier eerder als amusant bevonden :unsure:
Ik ga wel altijd vroeger slapen, ik heb gewoon meer uren nodig.

Tweepersoonsbed van 1,80m, wij slapen altijd samen, zo goed als altijd samen in ons bed ook, al gebeurt het uitzonderlijk wel eens dat ik nog wat voetbal kijk/nog niet moe ben of omgekeerd. En af en toe ligt 1 van onze honden wel eens mee op het bed.

Tweepersoonsbed van 180 cm. Wij slapen altijd samen eigenlijk, wel nog geen kinderen, op dat moment zal het bed in de gastenkamer waarschijnlijk gebruikt worden door wie wil bijslapen.

Indien mogelijk gaan we op hetzelfde moment slapen, als ik laat kan beginnen werken lukt dat aangezien mijn vrouw om 10u begint op 10 min van de deur. Als ik om 8u in Brussel moet staan ga ik vroeger slapen.

Twee persoonsbed, 1m80, 1 matras, 1 deken. We gaan meestal samen slapen. Af en toe zijn er uitzonderingen wanneer ik bv wat later door game of wanneer ze een late heeft en moe ben en het bed in kruip als ze nog niet thuis is.
We slapen ook meestal tegen elkaar in: ik de grote lepel, zij de kleine :)

We slapen ook meestal tegen elkaar in: ik de grote lepel, zij de kleine :)
Dat kan ik dan weer niet, ik moet kunnen draaien in mijn slaap en ook meestal een paar keer voor het inslapen. Ook heb ik het veelal te warm en zij te koud, wat we in de winter oplossen met zo'n elektrisch verwarmde strook onder de matrasbeschermer aan haar kant.

Hier 1 bed van 160cm. De meeste dagen gaan we wel niet samen slapen. Vrouw heeft veel slaap nodig en ik ben eigenlijk wel een avondmens.

2 aparte bedden zou ik mij momenteel toch niet kunnen voorstellen. We draaien ook wel vrij snel naar onze eigen kant, maar eventjes 's avonds en ook 's morgens tegen elkaar aanliggen, zou ik toch niet kunnen missen. Ook als ik er pas later inkruip, leg ik mij er toch nog altijd even tegen.

Die zeldzame keren dat één van ons beiden niet thuis slaapt, voelt het toch ook gewoon heel onwennig om alleen te slapen.

Met twee in één bed. Soms tot irritatie van mijn vriendin ben ik vaak een heel grote knuffelaar in mijn slaap.
Ons bed is 200x220 :unsure:

Als ik uitzonderlijk alleen moet slapen, slaap ik bijzonder slecht. En twee aparte bedden zou voor mij ook de hel zijn.

Nog niet lang samen, wonen dus nog apart, 3 à 4 avonden per week slapen we samen.

Bij haar: 1m80 bed, 1 matras, 1 groot deken
Bij mij: 1m80 breed, 2 matrassen, 2 dekens

2 matrassen ben ik niet meer van overtuigd, tenzij iemand heel specifieke rugklachten heeft ofzo, 2 dekens zie ik wel nog steeds het nu van in aangezien zij graag heel warme dekens heeft en ik net niet.

In theorie slapen wij samen in een tweepersoonsbed. Ik slaap beter en rustiger met mijn vrouw naast mij. Zij is altijd voor mij in slaap, en ik draag vaak oordoppen dus van gesnurk niet zoveel last.

In de praktijk slaapt mijn vrouw nu meestal naast mijn zoon en ik naast mijn dochter ... #parenthood

Ooit samen op kot gestart in een eenpersoonsbed (geen idee hoe we dat ooit hebben volgehouden).
Ondertussen op een boxspring met aparte matrassen maar een gezamenlijke topper van 1,6m.

Beide apart in een tweepersoonsbed. Eigen kamer. Vanaf nacht 1 al duidelijk gemaakt dat ik een "woelige" slaper ben en na 2 maand samen waar ze een blauw oog heeft opgelopen en bijna een tand kwijt was heeft ze wijselijk in een eigen bed geinvesteerd.

Samen onder 1 deken slapen is voor gekke mensen.

In één bed, kingsize boxspring want sinds kort komt ons zoontje de helft van het bed opeisen en als bij ons komt dan komt hij niet alleen want dan neemt hij zijn kussen mee, knuffeldekentje, knuffel en de hele familie van zijn knuffel én zijn la casa de papel masker. :frown:

Nu staat het bedje van ons meisje doordeweeks leeg dus één van ons verhuist daar naartoe als er opeens een halve inboedel tussen ons ligt en meestal is dat om de snelste.

Maar er zijn soms dagen of uitzonderlijk weken dat ik alleen slaap en dan voel ik me wel wat verdwaald in dat bed, slaap ook slecht dan. ::frown:
Kennelijk huil ik veel luidop maar mijn man is dat al gewend en dan maakt hij me wakker, voor de rest geen grote snurkers dus valt goed mee dan.

Lepeltje lepeltje liggen, de grootste ongemakkelijkheid in een relatie 😂. Ik haat het absoluut, en snap niet dat mannen dat lang doen. Comfortabel hoor, een slapende arm hebben met een bos haar in uw mond 😅.

Lepeltje lepeltje liggen, de grootste ongemakkelijkheid in een relatie 😂. Ik haat het absoluut, en snap niet dat mannen dat lang doen. Comfortabel hoor, een slapende arm hebben met een bos haar in uw mond 😅.
Da's goed voor 5 minuten knuffelhormoongedoe en dan is het genoeg geweest.

We hebben een groot bed 2 op 2 denk ik. 1 matras 2 dekens.

De vrouw valt meestal voor de tv in de zetel in slaap of slaapt bij de dochter als deze nog borstvoeding vraagt.

Voor een vrouw is dat héérlijk.😍
Je moet dat gewrijf en gepor van dat harde ding er wel bij nemen dan.

Terug
Bovenaan