Hoeveel kilometer rij jij?

Hoeveel kilometer rij jij per jaar?

• Totaal aantal stemmers
    115

kinxton

Active member
"Hoeveel auto's heb jij?"

Hier momenteel 3, omdat ik twijfel om er ene weg te doen... En 1e moet ik sowieso houden voor het werk.
Dus ook weinig km gezien ik afwissel tussen de 3, om ze toch wat 'in leven' te houden.

Bericht werd verplaatst vanuit een ander topic.

Laatst bewerkt door een moderator:
2 auto's, ongeveer 12.000km per jaar samen.
8000km met de Peugeot, 4000km met de Ford.

Vanaf volgend jaar gaat dat normaal nog minderen.

2 wagens.

1 wagen van het werk die vooral in de week gebruikt wordt (12-15k km). Soms ook in't weekend. Mits ik die toch gratis mag gebruiken.

Eigen wagen wordt vooral door de vriendin gebruikt en soms in't weekend (±10k km).

1 auto. Meestal ergens tussen de 20000 en 25000 km per jaar. Laatste jaren eerder rond de 20000 wegens wat meer thuiswerk.

1 auto, net effe nagerekend, ongeveer 11k km per jaar gemiddeld. Brede categorieën hier dus wel.
Wagen is 4,5 jaar oud intussen, hoop toch dat die de "leeftijd" van 12 jaar zonder problemen haalt en dan zou ik graag een nieuwe, elektrische kunnen kopen.

1 auto, ik denk iets van 12k km/jaar
1 motor, geen idee hoeveel km, maar denk 6 tot 8K

Motor is hoofdzakelijk woon-werkverkeer van zodra de temp. boven de 5°C uitstijgen en ook zaken zoals naar m'n moeder rijden als ik alleen ga (60-65km enkel).

1 auto. Vorige week ben ik naar de keuring geweest en in de rij neem ik elk jaar een foto van de kilometerstand. 1437km gereden het laatste jaar. Niet zo veel dus 😄.

Hier een goeie 40 à 45 per jaar, wel voornamelijk werkverkeer (vertegenwoordiger).
Vrouw doet er minder dan 10 op een jaar.

Beide bedrijfswagens

3 auto’s hier.
Bedrijfswagen ongeveer 25.000km per jaar.
Mijn vrouw haar wagen ongeveer 12.500km per jaar.
En dan nog een youngtimer waarmee we minder dan 1.000km per jaar rijden.

Terug
Bovenaan