Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezus, da's wel een zeer prijzige trouw, nee?Om het in perspectief te plaatsen, de zus van mijn vriendin is getrouwd. Heel dat spel heeft 60K gekocht. Eten was 180 EUR de kop.
Ik geloof dat we 250 hebben gegeven, samen.
Rijke schoonouders die het eten betaald hebben (was blijkbaar de helft van het budget).Jezus, da's wel een zeer prijzige trouw, nee?
ik heb helemaal geen plannen om te trouwen (toch niet met dergelijk feest) maar ik had altijd in mijn hoofd dat het rond de 20-25 lag?

Om het in perspectief te plaatsen, de zus van mijn vriendin is getrouwd. Heel dat spel heeft 60K gekocht. Eten was 180 EUR de kop.
Ik geloof dat we 250 hebben gegeven, samen.
Ik hoop niet dat mensen die een duur feest geven automatisch verwachten dat hun gasten hen meer geld gaan geven. Dan trouw je toch voor een verkeerde reden, niet?Ik hoop en veronderstel dat die zus en haar man dan ook niet verwacht hadden dat hetgeen ze van hun gasten zouden krijgen, in de buurt van die 180 euro per persoon zou komen aangezien het hun eigen keuze was om zo'n sjiek feest te voorzien. Zelfs al zou het qua prijs/kwaliteit dat geld waard zijn, de gemiddelde gast zou op eigen initiatief ook nooit in een sterrenrestaurant gaan eten maar de betere brasserie verkiezen.
Bovendien zaten we , zoals ik hier al aanhaalde, met de vervelende kwestie dat we niet eens wisten of we nu naar avond feest of receptie of wat dan ook moesten komen. Stond niet op de uitnodiging, enkel 18.30 u daar verwacht. Welke ongelofelijke kemel is dat eigenlijk zeg.
Ge moogt ook weigeren natuurlijk.
Wat is het volgende? Ik kan me geen hemd of kostuum permiteren (of ik heb dat nooit nodig) dus ik kom in jogging of short?![]()
Ik hoop niet dat mensen die een duur feest geven automatisch verwachten dat hun gasten hen meer geld gaan geven. Dan trouw je toch voor een verkeerde reden, niet?

Idem, waarvan de helft zelf betaald.[BGschaamte]Onze trouw en eten zal nog geen 1.000 EUR gekost hebben[/BGschaamte]
Maar wel getrouwd in Leuven voordat het oud stadshuis in de stijgers stond dus wij hebben wel de mooiste trouwfoto's![]()

Dat wordt ook niet gezegd, dat is hetgeen er sommigen hier direct van maken.Ik hoop niet dat mensen die een duur feest geven automatisch verwachten dat hun gasten hen meer geld gaan geven. Dan trouw je toch voor een verkeerde reden, niet?
Afhankelijk van het aantal gasten hèJezus, da's wel een zeer prijzige trouw, nee?
ik heb helemaal geen plannen om te trouwen (toch niet met dergelijk feest) maar ik had altijd in mijn hoofd dat het rond de 20-25 lag?
Het gaat idd ook over respect.Dat wordt ook niet gezegd, dat is hetgeen er sommigen hier direct van maken.
Ik vind het gewoon maar normaal dat je een deftig cadeau geeft als je naar een deftig feest moet. Net zoals het plezant is als iedereen een proper kostuum aantrekt als je naar een schoon etablissement moet. Het is ergens ook een vorm van respect.
En nu gaat er hier natuurlijk weer ene afkomen met: 'ja maar je kiest uw genodigden voor de persoon, niet voor de kleren, ik ga in short'. Jezus.
En nu gaat er hier natuurlijk weer ene afkomen met: 'ja maar je kiest uw genodigden voor de persoon, niet voor de kleren, ik ga in short'. Jezus.
De sterke reacties komen niet op "een gepast cadeau en je deftig kleden", maar op bijhouden wat je hebt gekregen in een spreadsheet, vinden dat mensen maar moeten thuisblijven als ze geen € 100 geven, meer geld verwachten van mensen die goed verdienen (of dat denken we toch), of gewoon algemeen uit de kosten willen komen voor je trouwfeest.Het gaat idd ook over respect.
Zelfs al staat een frietkraam en is het in n parochiezaal geeft ge n mooie cadeau en gaat ge deftig gekleed.
Ik vraag me af of die mensen ook die lijn doortrekken in alles.
Ah gij vroeg mij mee op restaurant, ma ik kan nie betalen maja gij vroeg mij mee hè
Hoe ik moet mijn voetbalticket zelf betalen? Gij hebt mij toch gevraagd om met u mee te komen..
Iemand zegt dat de prijs van z'n zus haar huwelijk hoog was. Reactie daarop: 'Ik hoop en veronderstel dat die zus en haar man dan ook niet verwacht hadden dat hetgeen ze van hun gasten zouden krijgen'.De sterke reacties komen niet op "een gepast cadeau en je deftig kleden", maar op bijhouden wat je hebt gekregen in een spreadsheet, vinden dat mensen maar moeten thuisblijven als ze geen € 100 geven, meer geld verwachten van mensen die goed verdienen (of dat denken we toch), of gewoon algemeen uit de kosten willen komen voor je trouwfeest.
Dan reageren alsof daar niet mee akkoord gaan zo gek is dat je evengoed in short naar een trouw kan gaan of de schooier kan spelen, is gewoon een ander standpunt in het belachelijke trekken.
€60K voor een trouw is wel al meteen stevig, onze trouw heeft nog geen kwart daarvan gekost denk ik en dat vond ik al vrij duur.
Jezus, da's wel een zeer prijzige trouw, nee?

En dan?Receptie+avondfeest dan heb je toch al goed gegeten en gedronken. Dan 50euro/koppel in deze tijd en ze scheuren toch serieus hun broek aan u.