Mr.Anderson
Well-known member
Alé jong, zo verbitterd. Wat heeft een scheiding daar nu mee te maken? Ga je ook niet meer naar verjaardagen omdat iemand de week er na gestorven is?Het zou al een goed begin zijn moest je niets moeten geven. Als ik een feest geef voor mijn 30e verjaardag, met alles erop en eraan, hoef ik van iedereen geen €50 of €100. Dat zou belachelijk zijn. Maar we zijn er in geslaagd om daar bij een trouwfeest wél een gewoonte te maken.
De trouwfeesten waar ik naartoe ben gegaan in mijn leven zijn trouwens in mineur geëindigd: allemaal gescheiden ondertussen.
Ik heb denk ik de 2 uitersten meegemaakt: eentje in een bruin café met bonnetjes en een koppel dat duidelijk wou tonen hoeveel geld ze wel hebben. #succes #status #insta
Ik ken er trouwens die winst gemaakt hebben met hun trouwfeest, om maar duidelijk te maken dat dat toch niet de bedoeling kan zijn.
Ik vind een cadeau normaal. In de meeste gevallen is dat nu eenmaal geld, zodat de mensen die iets te vieren hebben er zelf iets leuks mee kunnen kopen.
Ik neem ook altijd een fles wijn o.i.d. mee als ik ergens mag gaan eten. Wordt dat gevraagd? Nee. Maar ik vind het maar normaal dat ik een geschenk meebreng voor de tijd, kosten en energie dat men erin steekt om mij in de watten te leggen en gezellig samen te zijn.
Benieuwd wat ik in ruil ga krijgen.
Dan boeit de band mij ook niet zo gek veel. Heb nu volgende maand zo'n trouwfeest van familie die ik hoop en al eens op begrafenissen zie.