Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Inderdaad, en de lange pauze tussen de seizoenen + de timejumps met switch van acteurs/actrices in het eerste seizoen vormt nog een extra hindernis.Ik kan mij er ook niet echt voor opladen. Seizoen 1 was niet slecht maar het voelt teveel aan als meer van hetzelfde zonder de charme van de personages die je al jaren kent. Opnieuw figuren, families en complotten ontdekken lijkt zo vermoeiend![]()
Die genialiteit en dat goede tempo van die eerste 4 geweldige seizoenen zullen we niet meteen moeten hopen jammergenoeg.Inderdaad, en de lange pauze tussen de seizoenen + de timejumps met switch van acteurs/actrices in het eerste seizoen vormt nog een extra hindernis.
Ofte: waar in GOT eerst een heel seizoen opgebouwd wordt rond Edard Stark om hem dan te killen als catalyst voor de oorlog, is het hier een bordkartonnen zijkarakter waar we niks van voeling mee hebben.
Dit kan helpen.Opener S2 gezien, en ik vond het echt wel goed! Ja, je moet es hard gaan denken aan wat er allemaal nu weer gebeurde in S1. Dat kwam beetje bij beetje terug bij me, maar ook niet alles.
Visueel en kwa sfeer werd ik toch wel in die wereld getrokken. Op dat vlak is het wel een topper voor me.
Kwa personages is het idd anders dan GOT en gaat het sneller, maar m'n kan moeilijk het boek negeren. Op zich is het een ander verhaal. Er zijn toch wel een 10 tal vaste personages die sinds de 2de helft S1 het verhaal nu min of meer bepalen.
kan het niet beter beschrijven.Leuk begin van het tweede seizoen. Heftig einde.
Was je fan van de eerste 4 seizoenen van GoT?Aflevering 2 ook gene vette …heb zelfs liggen knikkebollen tijdens het kijken …niks spanning een beetje actie op het eind en ja we weten nu wel wie wie poept …