Wel, ik heb mijn huis (net 7 jaar oud nu) zo teruggekregen, met vermelding dat ze 2 dagen hebben liggen poetsen... (right

)
Witte voegen was verre van een goede beslissing en dat verkleurt altijd, maar vandaag zien die er terug bijna wit uit hoor. Wel met 2 man verschillende keren liggen schrobben, voegenreiniger, stomen,... Dat is gewoon uit verwaarlozing.
De betonplaten hadden buiten de regen ook in 2,5 jaar geen water en schrobborstel gezien, net zoals de klinkers. Je ziet duidelijk waar ik al gedaan had en waar niet,
En dat trok door naar
- klinkers zagen bruin ipv de lichte kleur
- dakgoten 2,5 jaar niet uitgekuisd
- ventilatiefilters nooit vervangen (2,5 jaar dezelfde), ventilatieroosters nooit eens gestofzuigd en gepoetst
- Deurstijlen bovenop nooit afgeveegd, bovenkant deurtjes keuken idem
- De tuin aan flarden gefietst door de kleine
-...
Dit was na 2,5 jaar te verhuren, dan vraag ik mij af in welke varkensstal ze gaan wonen als ze ergens 5 jaar wonen. Ik heb weken werk gehad om mijn woning verkoopsklaar te krijgen. Ik verhuur nooit van mijn leven nog.
Er zal dus nog wel een verschil zijn tussen hoe
@iamhollywood haar huis achterlaat en hoe dat ik mijn huis heb teruggekregen.
To be fair, het nieuwe huis is in veel betere staat dan dit eh, daar niet van. Maar kan toch ook wel een grondige poetsbeurt gebruiken. Behalve de badkamer boven, die is nagenoeg ongebruikt, maar dat zie je aan de douche beneden

. En opzich niet erg, maar claim als verkopers dan niet dat je het gaat poetsen. Dat schept bij mij verwachtingen.