Renegadexxripxx
Well-known member
Ik denk dat gemiddeld gezien zonhoven als slechter gelegen gezien wordt. Al wil dat niet zeggen dat het slecht ligt.Vind de "meerwaarde" van een zwembad in de prijs nu ook wel overdreven, niet?
Dat haal je er toch niet 1 op 1 uit?
Dat in Diepenbeek heeft ook gewoon zijn hele tuin opgeofferd voor n zwembad
In se is het 165m² + een zolder waar je enkel int midden kan rechtstaan.
Zonhoven ligt in mijn ogen wel beter dan Diepenbeek
Maar ik zal een voorbeeld geven van in Diepenbeek. https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/diepenbeek/3590/21447552
Dit is 679k€ vraagprijs (+btw etc) terwijl dit nog een halfopen woning is. En onduidelijk of de afwerkingskwaliteit beter gaat zijn dan wat je daarnaast zag. Naast de algemene afwerking die je nog moet voorzien.
Ik zag hier onlangs iemand die meldde dat hij een offerte had verkregen voor het voorzien van een zwembad etc. Wat gerekend werd op 50k. Laat ons dan nog nemen dat dit 30k is.
Dan heb je met uw 700k van die woning in Diepenbeek een woning waar je direct in kan zonder dat je u nog moet bezighouden met de stress van bouwen en de opvolging etc. Wat voor sommige mensen ook interessant is of lijkt.
Al zal dat zwembad dan vooral aantrekkelijk zijn voor een bepaalde subset binnen de bevolking. Voor mij, helemaal niet... maar wie ben ik.
Sowieso is het moeilijk om alles in te schatten zonder dat ik er geweest was. Maar dan nog blijft het gewoon een bom geld voor in mijn ogen heel weinig meerwaarde.