Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit in het leger geweest dus .Daar heb ik nu eens nog nooit van gehoord. Waar zou dat staan? Ik ben zeker geen wapenexpert, maar dat klinkt loco.

Wa ne zever, komaan zeg. Dat geloof je toch zelf nietafaik: ja. dat zijn hun veiligheidsvoorschriften, geen kogels in de kamer laten om accidental fire te voorkomen.

Eh, volledig ontladen: uiteraard. Ontladen door je magazijn verplicht leeg te schieten op je slachtoffer uit veiligheid dat je je niet in je voet schiet? Dát was waar ik naar vroeg, hè.Nooit in het leger geweest dus .
Tijdens schiet oefeningen krijg je dus de opdracht om op het eind uw wapen volledig te ontladen , dus de lader uit het wapen en zien dat daar geen kogels meer inzitten en dan de grendel naar achter trekken om te kijken dat er zeker geen kogel in de kamer zit .
Want als je dan per ongeluk aan uwe trekker komt en de veiligheid staat niet op dan knalt dat ding uit de loop .
In de opleiding heb ik het zelf meegemaakt dat ze mijne vingeron tijdens een schiet oefening verkeerd in elkaar hadden gestoken en bij het eerste singel shot …schoot die dus heel dat magazijn leeg ook al had ik de trekker los gelaten .
Had gelukkig het verstand om dat ding naar de schietmuur te houden en niet los te laten (want dan begint die al vurend rondjes te draaien .
Dat kan je dus accidenteel vuren noemen en er zijn er nog steeds die tijdens het kuisen van hun wapen zich in de voet of elders schieten .![]()
Ontwapend voor het eerste schot. Er is duidelijk een agent zonder wapen die bij hem knielt en nadien met een pistool wegwandelt dat matcht met het vuurwapen dat de man in kwestie droeg.Probeerde waarschijnlijk naar t wapen te grijpen? Aleja da zal toch de officiele uitleg worden.
waar zeg "uit voorzorg dat je je niet in de voet schiet"?Eh, volledig ontladen: uiteraard. Ontladen door je magazijn verplicht leeg te schieten op je slachtoffer uit veiligheid dat je je niet in je voet schiet? Dát was waar ik naar vroeg, hè.
Oke, maar waar staat dat het procedure is om je magazijn leeg te schieten om accidental discharge te voorkomen?waar zeg "uit voorzorg dat je je niet in de voet schiet"?
accidental discharge omvat wel meer dan dat.
Echt, hoe zielig kunnen ze daar zijn. Hij had geen id op zak. In een land waar ze geen wettelijke verplichting is om een id op zak te hebben. Net zoals je ook een wapen op zak mag hebben. Maar toch was deze klaarblijkelijk op pad omiets sinister uit te voeren. Morgen misschien de helft van de Amerikanen afschieten omdat ze een wapen op zak hebben en geen id.
Defensive shots :')))
Oke, maar waar staat dat het procedure is om je magazijn leeg te schieten om accidental discharge te voorkomen?
Het is ook gewoon een aaneenschakeling van leugens. Beelden genoeg die tonen hoe de ICE-agenten om hém afstappen, terwijl hij gewoon staat te filmen. En ondertussen ook via beelden bevestigd dat hij ontwapend was op het moment dat ze hem doodschoten.Echt, hoe zielig kunnen ze daar zijn. Hij had geen id op zak. In een land waar ze geen wettelijke verplichting is om een id op zak te hebben. Net zoals je ook een wapen op zak mag hebben. Maar toch was deze klaarblijkelijk op pad omiets sinister uit te voeren. Morgen misschien de helft van de Amerikanen afschieten omdat ze een wapen op zak hebben en geen id.
Peace by strength.Wat zou de juist opgerichte BOARD OF PEACE hiervan vinden?![]()
Enkel als je tot de "juiste" groep behoort.Hallo 2e amendement? Dat mag nu plots niet meer in de VS of hoe moet ik dat bekijken?