Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter dat dan stracciatella ass.stracciatella ijs.
Jouw ass is mijn commando makker.ik eis dat fieliep joowsssssssss bij elke grappige voetbalcompilatie een liedje van giiiiiiiiiiiiiiiiewdoooooowwww belkaaantooowwwwwwwwwwwwwww
gebruijjjjjjjjjjjktktktktktktktktktt
Beter dat dan stracciatella ass.
Protip: Je kan mensen enorm op de zenuwen werken door telkens te vragen hoe "ijs" geschreven is telkens ze het woord gebruiken.
Logisch, op 1 been kan je niet staan.Ik ben onlangs mene duvel verslaving kwijt geraakt.
Nu drink ik twee duvels.
Zoals ik ook altijd zeg tegen mensen die roken: mensen met karakter die stoppen niet met iets. Het zijn alleen losers die stoppen met roken, je moet karakter tonen en doorzetten.Ik ben stilaan van mij zoute chips verslaving (lays naturel geribbeld) verlost aan het geraken, maar dat is zich nu stilaan aan het vertalen in een nieuwe verslaving onder de vorm van stracciatella ijs.
Wie kan mijn helpen?
Ik wil hot shots en hot shots part deux kijken maar ze staan niet op betflix/wamazon/didney
Plobreem!

Je kan ook eens een midweek efforke bij die van elle doen hè. Is goedkoper!!Ma dvd heb ik vanavond ni meer, kan ik ze beter huren op joetoep
Nu nog staan kuisen?????Je kan ook eens een midweek efforke bij die van elle doen hè. Is goedkoper!!
Is ze zo vuil misschien?Nu nog staan kuisen?????