Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
anyway zout chips onder de kraan =![]()

Ik dacht dat het gewoon een grappige gif was als reactieEn bovenstaande referentie uit 1973 ken je dan wel @Soeplepel ? Sounds fishy to me![]()
Ik gok Exorcist, maar nog niet gezien nee 
it burns IT BUUUUUURNSIk dacht dat het gewoon een grappige gif was als reactieIk gok Exorcist, maar nog niet gezien nee
![]()
Wat heeft gij gedaan?Tis al opgelost, hij is al gebannen, zelfs de mods vertrouwden het niet...

I dunnowWat heeft gij gedaan?![]()

Hij was onzin (pis en kak niveau) buiten zwam aan het postenWat heeft gij gedaan?![]()
Tja, dat begrijpen ze daar natuurlijk niet, dus gaan ze maar bannen.Hij was onzin (pis en kak niveau) buiten zwam aan het posten

Hij is een beetje los gegaan in 1 van de sex threads. Maar ik zie dat het ondertussen al terug is opgekuisd.Wat heeft gij gedaan?![]()
En was er iets van te verstaan of was het weer zijn marsmannetjes"logica"?Hij is een beetje los gegaan in 1 van de sex threads. Maar ik zie dat het ondertussen al terug is opgekuisd.
Het ging over het feit of vogelen met een zwangere vrouw kan beschouwd worden als vogelen met kinderen wanneer het mannelijke lid de baarmoeder aanraakt.En was er iets van te verstaan of was het weer zijn marsmannetjes"logica"?
bedoel je dan diepgaand onderzoek?Dat vraagt verder praktijkgericht onderzoek.
het schijnt dat de plekken waar ge moedervlekken hebt, eigenlijk vadervlekken zijn want dit zijn de plekken waar de penis van de papa (of van de melkboer) u geraakt heeft.Het ging over het feit of vogelen met een zwangere vrouw kan beschouwd worden als vogelen met kinderen wanneer het mannelijke lid de baarmoeder aanraakt.