Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anderzijds kan je overstuur (lees, downshift in bochtZodra je iets verkeerd, verlies je direct een halve second met die auto. Ik vond het ook moeilijk om consistent snel te gaan. Ik rij constanter op Spa met een GT3 dan met een MX5 op zo'n kleine track![]()
) wel effectief opvangen ipv direct in de vangrail te hangen 
Anderzijds kan je overstuur (lees, downshift in bocht) wel effectief opvangen ipv direct in de vangrail te hangen
![]()
Zijn het ook niet die bochten? Constant van die 180° bochten daar kan je heel makkelijk een foutje in maken. Road America bv is het tegenovergesteld bijna allemaal 90° bochten en dat is een pak makkelijker.Zodra je iets verkeerd, verlies je direct een halve second met die auto. Ik vond het ook moeilijk om consistent snel te gaan. Ik rij constanter op Spa met een GT3 dan met een MX5 op zo'n kleine track![]()
Volgende keer wil ik er wel bij zijn!
13e week is hier steevast rustweek of onofficiële dingen. Als ik wil rijden train ik wel wat op de Nordschleife![]()
Je hebt die -0.7 gekregen omdat je een heel getal overschrijdt. Dan doen ze nog eens -0,25 zodat de offset groot genoeg is.
Die nieuwe Porsche Cup rijdt zo goed, als ze die bounce uit de front suspension krijgen is dat echt een van de beste wagens van de hele service voor mij. Blijft zonde dat er in die categorie gereden wordt alsof er geen morgen meer is.Ik ga het vooral bij Pcup houden denk ik. Week 1 zal hoogstwaarschijnlijk Sebring zijn.
Valt wel mee toch? Hoeveel ir heb je? De meeste incidenten die ik heb gehad waren let wat “shady” iracing physicsDie nieuwe Porsche Cup rijdt zo goed, als ze die bounce uit de front suspension krijgen is dat echt een van de beste wagens van de hele service voor mij. Blijft zonde dat er in die categorie gereden wordt alsof er geen morgen meer is.
Ik heb er zelf weinig last van, 't is vooral bij de hogere IR's (2500+) dat ik het zie. Daarbuiten is dat ook gewoon een algemeen geweten ding dat je in iRacing geen pcup moet rijden voor de schoonheid van de races.Valt wel mee toch? Hoeveel ir heb je? De meeste incidenten die ik heb gehad waren let wat “shady” iracing physics
Ik heb gisteren nog eens gt3 gereden. En heb daardoor besloten om te focussen op Pcup. Vind het leuker rijden. Het stuiteren moet je gwn mee leren omgaan, en is voor iedereen het zelfde. Alleen de standing start is al leuker.Ik heb er zelf weinig last van, 't is vooral bij de hogere IR's (2500+) dat ik het zie. Daarbuiten is dat ook gewoon een algemeen geweten ding dat je in iRacing geen pcup moet rijden voor de schoonheid van de races.