marcel
Well-known member
ondertussen ook:![]()
Minderjarigen die jongen (15) klappen verkochten in Kampenhout-Sas alweer vrijgelaten: “Strenge voorwaarden, waaronder huisarrest”
In Kampenhout-Sas heeft zich vorige week vrijdag een vechtpartij voorgedaan. Op beelden die op sociale media circuleren is te zien hoe een jongen van 15 jaar verschillende klappen krijgt terwijl anderen staan te filmen. Twee vermoedelijke daders werden vandaag voorgeleid bij de jeugdrechter...www.hln.be
Zo een beelden zien we toch echt te vaak.
Echt bruut geweld en dan 20 man erbij dat wat staat te joelen, mijn maag draait er elke keer van.
2 minderjarige broers steken jongen (16) in rug na schooltijd in Halle | VRT NWS Nieuws
Een jongen van 16 is donderdag in de rug gestoken in het centrum van Halle. 2 minderjarige broers zijn opgepakt voor de feiten. Het slachtoffer verkeert niet in levensgevaar. Halle heeft net maatregelen genomen in de stad, met onder andere extra politiebewaking, na verschillende feiten van agressie.
de daders wonen in arrondissement Dendermonde
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.
in het beste geval is dat een uur van huis. en Dendermonde is toch een redelijke stad van grootte? dat die gasten daar niet naar school kunnen, of ergens in de buurt? ik snap dat niet meer.
Die school, Don Bosco in Halle, had in mijn tijd ook al een reputatie, om eerlijk te zijn. Het was toen ook gewoon zo dat in 3 van de 4 grote scholen regelmatig wel eens gevochten werd. we zijn nu 30 jaar verder, en 't is er duidelijk niet op verbeterd.