Nrt
Well-known member
Was die Chong niet goed begonnen? Leek me toch een leuke speler, maar hij krijgt de laatste tijd veel kritiek.Het verschil Balanta-Rits is groter dan verwacht, over het verschil Chong-De Ketelaere wil ik niet eens beginnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was die Chong niet goed begonnen? Leek me toch een leuke speler, maar hij krijgt de laatste tijd veel kritiek.Het verschil Balanta-Rits is groter dan verwacht, over het verschil Chong-De Ketelaere wil ik niet eens beginnen.
Nee, heeft paar betere matchen gespeeld maar dan bewijst hij vandaag terug dat hij het ook niet gaat forcerenWas die Chong niet goed begonnen? Leek me toch een leuke speler, maar hij krijgt de laatste tijd veel kritiek.
ik vind die maar niks, snap die huurbeurt ook niet goed eerlijk gezegdWas die Chong niet goed begonnen? Leek me toch een leuke speler, maar hij krijgt de laatste tijd veel kritiek.
Hier en daar had ik daar eens wat beelden van gezien bij Manchester United en toen was mijn eerste gedacht ook: leuke speler. Maar blijkbaar is hij het toch niet. Dan had ge toch meer aan Schrijvers. Speelt die eigenlijk bij OHL?ik vind die maar niks, snap die huurbeurt ook niet goed eerlijk gezegd
Vooral invalbeurten en ik denk nog geen enkele goal. Vind ook zijn plek moeilijk. Wel zonde want een Schrijvers met matchritme, vertrouwen en in vorm dat is echt een leuke speler.Hier en daar had ik daar eens wat beelden van gezien bij Manchester United en toen was mijn eerste gedacht ook: leuke speler. Maar blijkbaar is hij het toch niet. Dan had ge toch meer aan Schrijvers. Speelt die eigenlijk bij OHL?
Ja, denk dat er toch een motivatie probleem is want volgens mij kunnen ze echt wel iets? Niet dat ze kampioen kunnen spelen ofzo maar toch.Toch heb je het gevoel dat als Gent elke match met deze ingesteldheid had gespeeld, dat het dan los in top 4 had gestaan
Die wissels van Clement waren niet verkeerd![]()
Je bedoelt: duidelijk met verkeerde 11 aan de match begonnen?Toegegeven, zijn wel de 3 logische wissels die iedereen hier zou doorgevoerd hebben. Maar hij doet ze wel ineens aan de rust. Dus toch well done phille
We hebben in het verleden zo nog matchen gehad dat we veel te “plat” starten en dat hij het niet gecorrigeerd krijgt.Je bedoelt: duidelijk met verkeerde 11 aan de match begonnen?

Leest iemand die verslagen dan? Bedoel dan als supporter.Yup, ben eens gaan zien op de site van Gent. Degene die het wedstrijdverslag heeft geschreven daar is precies een bengel van 12.
En idd, ik had het voorspeld, Hein op de persconferentie aant janken over penalty's.
Wat moet het leuk zijn om een wedstrijd te bekijken door de ogen van Vincent Kompany. Terwijl wij vol ongeduld wachten op doelpogingen, ziet de coach de ene open kans na de andere. Elke laatste pass die net niet aankomt, rekent Vince The Prince ook mee als een goeie scoringsmogelijkheid. Genieten geblazen.
Als ik die filosofie doortrek naar mijn leven… Sjonge, wat heb ik laten liggen. Ik had de allermooiste vrouwen kunnen versieren. Soms kwam ik wel eens in hun nabijheid en af en toe keken ze zelfs terug. Of ik had burgerlijk ingenieur kunnen worden. Al mijn wiskunde-oefeningen had ik vroeger bijna goed. Mijn antwoorden kwamen meer dan eens in de buurt van wat correct was.
En why the fuck zou ge als Club supporter op de site van Gent het matchverslag gaan lezen? Rare fetish dat gij hebt.Yup, ben eens gaan zien op de site van Gent. Degene die het wedstrijdverslag heeft geschreven daar is precies een bengel van 12.
En idd, ik had het voorspeld, Hein op de persconferentie aant janken over penalty's.
Ja vond ik ook wel meevallen, elke trainer zou daar wel iets op gezegd hebben.En why the fuck zou ge als Club supporter op de site van Gent het matchverslag gaan lezen? Rare fetish dat gij hebt.
Logisch trouwens toch dat Hein daar iets over zegt, de manier waarop kunt ge nog over discussiëren maar zelfs dat viel mee vond ik.
Voor Hein te zijn viel het zelfs heel goed mee.En why the fuck zou ge als Club supporter op de site van Gent het matchverslag gaan lezen? Rare fetish dat gij hebt.
Logisch trouwens toch dat Hein daar iets over zegt, de manier waarop kunt ge nog over discussiëren maar zelfs dat viel mee vond ik.
Had datzelfde gevoel dat ze echt kaarten wouden aansmeren, misschien dat de scheids dat ook voelde en daarom geen 2e geel aan Vanaken gaf? Die eerste gele kaart vond ik wel zeer licht, hij raakte hem niet en de intensiteit was toch niet zo hoog?Het onnozele is gewoon dat hij doet alsof Gent keigoed gespeeld heeft terwijl Brugge gewoon belachelijk slecht was in de eerste helft.
Als Yaremchuk een stap hogerop wil zetten moet hij toch ook dringend beter beginnen afwerken want wat laat die soms liggen.
Van liggen gesproken, wat was al dat theater bij Gent gisteren? Was echt belachelijk op een gegeven moment.
Klopt. De mentale en fysieke weerbaarheid is echt een probleem. En Hein heeft intussen toch al wat tijd gekregen om dat er in te slijpennu ja, met de ploeg van de 2e helft wil ik nog wel eens zien of ze zelfs geen 1-0 of 2-0 achterstand hadden kunnen goedmaken, eenmaal Gent een goal tegenkrijgt is de fut er precies toch uit?