Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed begonnen tegen Brakel, maar lijkt mij het overzicht te ontbreken dat een Lang, Vanaken en De Ketelaere wel hebben in de zonde rond de 16.

ik vind die maar niks, snap die huurbeurt ook niet goed eerlijk gezegd
Hier en daar had ik daar eens wat beelden van gezien bij Manchester United en toen was mijn eerste gedacht ook: leuke speler. Maar blijkbaar is hij het toch niet. Dan had ge toch meer aan Schrijvers. Speelt die eigenlijk bij OHL?

Hier en daar had ik daar eens wat beelden van gezien bij Manchester United en toen was mijn eerste gedacht ook: leuke speler. Maar blijkbaar is hij het toch niet. Dan had ge toch meer aan Schrijvers. Speelt die eigenlijk bij OHL?
Vooral invalbeurten en ik denk nog geen enkele goal. Vind ook zijn plek moeilijk. Wel zonde want een Schrijvers met matchritme, vertrouwen en in vorm dat is echt een leuke speler.

Yup, ben eens gaan zien op de site van Gent. Degene die het wedstrijdverslag heeft geschreven daar is precies een bengel van 12.
En idd, ik had het voorspeld, Hein op de persconferentie aant janken over penalty's.

Tja, ook niet zo raar he. 2 key moment penalty fases bij een 0-0 stand waar een zwak Brugge niet aan te pas komt.

Je ziet Vandriessche met zijn vinger gebaar maken dat ie voor de eerste fout fluit terwijl dat het leep duwtje was van Sobol. Die fase met Denswil kon even goed op de stip. + Vanaken die ontsnapt aan een 2e geel.

Ik zou het zeer vreemd vinden moest ie er niks over zeggen.

Laatst bewerkt:
Je bedoelt: duidelijk met verkeerde 11 aan de match begonnen?
We hebben in het verleden zo nog matchen gehad dat we veel te “plat” starten en dat hij het niet gecorrigeerd krijgt.
Zijn wissels aan de rust waren gewoon prima, maar be my guest als je liever het glas half leeg wil zien ;)

Yup, ben eens gaan zien op de site van Gent. Degene die het wedstrijdverslag heeft geschreven daar is precies een bengel van 12.
En idd, ik had het voorspeld, Hein op de persconferentie aant janken over penalty's.
Leest iemand die verslagen dan? Bedoel dan als supporter.
Ik nooit...

Eerste helft was niet voor aan te zien, 2de niet gezien moest gaan slapen.
Blijf het irritant vinden dat die matchen zo laat gespeeld moeten worden. Kan da echt niet vroeger nee, al regelmatig aan gestoord.

Je kan zeggen over Jürgen Gerril wat je wil maar hij heeft wél gevoel voor humor:

Wat moet het leuk zijn om een wedstrijd te bekijken door de ogen van Vincent Kompany. Terwijl wij vol ongeduld wachten op doelpogingen, ziet de coach de ene open kans na de andere. Elke laatste pass die net niet aankomt, rekent Vince The Prince ook mee als een goeie scoringsmogelijkheid. Genieten geblazen.

Als ik die filosofie doortrek naar mijn leven… Sjonge, wat heb ik laten liggen. Ik had de allermooiste vrouwen kunnen versieren. Soms kwam ik wel eens in hun nabijheid en af en toe keken ze zelfs terug. Of ik had burgerlijk ingenieur kunnen worden. Al mijn wiskunde-oefeningen had ik vroeger bijna goed. Mijn antwoorden kwamen meer dan eens in de buurt van wat correct was.

En why the fuck zou ge als Club supporter op de site van Gent het matchverslag gaan lezen? Rare fetish dat gij hebt.

Logisch trouwens toch dat Hein daar iets over zegt, de manier waarop kunt ge nog over discussiëren maar zelfs dat viel mee vond ik.

En why the fuck zou ge als Club supporter op de site van Gent het matchverslag gaan lezen? Rare fetish dat gij hebt.

Logisch trouwens toch dat Hein daar iets over zegt, de manier waarop kunt ge nog over discussiëren maar zelfs dat viel mee vond ik.
Ja vond ik ook wel meevallen, elke trainer zou daar wel iets op gezegd hebben.

Voor Hein te zijn viel het zelfs heel goed mee.
Want uiteindelijk heeft hij ook gewoon een punt he. Eender welke trainer had hier, terecht, over geklaagd.
Uiteraard is het zo dat als je slecht speelt zo'n beslissing veel harder doorweegt dan wanneer je goed speelt maar evengoed had het een compleet andere match geweest als er minstens eentje van die 2 geblazen was geweest.

Het onnozele is gewoon dat hij doet alsof Gent keigoed gespeeld heeft terwijl Brugge gewoon belachelijk slecht was in de eerste helft.
Als Yaremchuk een stap hogerop wil zetten moet hij toch ook dringend beter beginnen afwerken want wat laat die soms liggen.

Van liggen gesproken, wat was al dat theater bij Gent gisteren? Was echt belachelijk op een gegeven moment.

Het onnozele is gewoon dat hij doet alsof Gent keigoed gespeeld heeft terwijl Brugge gewoon belachelijk slecht was in de eerste helft.
Als Yaremchuk een stap hogerop wil zetten moet hij toch ook dringend beter beginnen afwerken want wat laat die soms liggen.

Van liggen gesproken, wat was al dat theater bij Gent gisteren? Was echt belachelijk op een gegeven moment.
Had datzelfde gevoel dat ze echt kaarten wouden aansmeren, misschien dat de scheids dat ook voelde en daarom geen 2e geel aan Vanaken gaf? Die eerste gele kaart vond ik wel zeer licht, hij raakte hem niet en de intensiteit was toch niet zo hoog?

Soit, we mogen niet klagen want die penaltyfout van Denswil kon hij wel gegeven hebben.... nu ja, met de ploeg van de 2e helft wil ik nog wel eens zien of ze zelfs geen 1-0 of 2-0 achterstand hadden kunnen goedmaken, eenmaal Gent een goal tegenkrijgt is de fut er precies toch uit?

nu ja, met de ploeg van de 2e helft wil ik nog wel eens zien of ze zelfs geen 1-0 of 2-0 achterstand hadden kunnen goedmaken, eenmaal Gent een goal tegenkrijgt is de fut er precies toch uit?
Klopt. De mentale en fysieke weerbaarheid is echt een probleem. En Hein heeft intussen toch al wat tijd gekregen om dat er in te slijpen
meer tijd dan zijn voorganger alleszins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan