Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt. De mentale en fysieke weerbaarheid is echt een probleem. En Hein heeft intussen toch al wat tijd gekregen om dat er in te slijpen
meer tijd dan zijn voorganger alleszins
Die Mohamadi (of zoiets) vond ik wel sterk, heb nog maar weinig gezien dat Mata het zo moeilijk had als gisteren.

Kums en Depoitre hebben dan weer hun beste tijd gehad lijkt me, Owusu lijkt me dan weer zo'n nuttige speler genre Rits die je vooral opmerkt als hij er niet bij is.

Mohammadi is een loopwonder, maar kon nog geen deftige voorzet trappen als zijn leven er van af hing
Het centrale deel van de ploeg Kums-Vadis-Depoitre is gewoon te oud/blessuregevoelig om mee te doen voor de prijzen. Bezus heeft zijn momenten, maar vaker niet dan wel.
Owusu was vorig jaar supertop, mss wel de beste van den hoop, maar is dit jaar een schim van die speler

Maar zoals gisteren al gepost voor de match: niet alleen op het veld, maar ook naast het veld zit het compleet scheeft. De Witte is compleet doorgeslagen. De ruis tussen bestuur en supporters is nog nooit zo groot geweest

Heeft een huidige Vadis eigenlijk nog zijn waarde voor Gent? Viel amper op gisteren toen hij inviel (nu ook wel slecht moment natuurlijk).

Heeft een huidige Vadis eigenlijk nog zijn waarde voor Gent? Viel amper op gisteren toen hij inviel (nu ook wel slecht moment natuurlijk).
Bij zijn vorige 'rentree' maakte hij meteen het verschil. Nu gaat hij idd mee ten onder
Er werden sowieso vragen gesteld over zijn rol bij de komst van Hein, die zich al meermaals (onrechtstreeks) niet echt positief over hem had uitgelaten. Na de snertmatch tegen Eupen voor de beker was hij plots weer geblesseerd zonder duidelijke aanwijzing.
Als hij zich kan opladen is hij sowieso een meerwaarde, maar daar wringt blijkbaar het schoentje
Hem kapitein maken ten nadele van (de geruisloos opzij geschoven Asare) was ook weer zo'n topzet van ons bestuur trouwens.
Maar goed, Ivan zegt dat Ivan nog maar één fout gemaakt heeft in zijn carrière als voorzitter

Laatst bewerkt:
Sorry, ik ben absoluut geen fan van hem maar Vadis is toch veruit het beste wat Gent lopen heeft? Vraag me eerder af wat Kums daar loopt te doen. Dat Vadis gisteren mee verzoop bij een 3-0 is nu toch ook niet zo raar? Vond het vooral vreemd dat Hein hem en Tissoudali nog in bracht terwijl ze met lichte blessures zitten.

Een fitte vadis is zeker 1 van de beste middenvelders die hier lopen, ik was grote fan van hem bij Club maar zijn koppeke wilt niet altijd mee. heb ik de indruk.
Btw veel supporters roepen nu op de jeugd maar zit er wel iets aan te komen ?

Btw veel supporters roepen nu op de jeugd maar zit er wel iets aan te komen ?
Ik weet niet wat je bronnen zijn, maar dat hoor ik toch niet vaak
wat wél gezegd wordt is dat Hein, nu het seizoen toch om zeep is, beter de jonge gasten in de kern wat meer kansen zou geven
maar of je hen daar een dienst mee bewijst??

Ik weet niet wat je bronnen zijn, maar dat hoor ik toch niet vaak
wat wél gezegd wordt is dat Hein, nu het seizoen toch om zeep is, beter de jonge gasten in de kern wat meer kansen zou geven
maar of je hen daar een dienst mee bewijst??
T 'zal eerder dat zijn jonge gasten / jeugd, en ja over gisteren aan de rust kon het makkelijk 2-0 staan daar moeten we niet over liegen en bij onze eerste grote kans maken we 0-1 koppekes gingen dan wat hangen en dan krijg je veel te snel 0-2 binnen en dan is het gedaan natuurlijk.
Goals vielen ook te makkelijk, wel goed voor ons natuurlijk

Mods, gelieve de poll aan te passen aub. USG supporter hier:cool:💙💛

giphy.gif

Zou Kompany de bui al voelen hangen? Ik hoop dat Anderlecht PO-I gaat spelen maar ik geloof er niet in.
Aan de trainer om mij het tegendeel te bewijzen.

Hoe had Sollied dat ooit weer gezegd. If you pay peanuts you get monkeys ofzoiets was het. Zal wel niet meer politiek correct zijn in het huidige klimaat :unsure:

Zou Kompany de bui al voelen hangen? Ik hoop dat Anderlecht PO-I gaat spelen maar ik geloof er niet in.
Aan de trainer om mij het tegendeel te bewijzen.
Heeft ne grote paraplu

Frappant wel. We krijgen drie keer al rood om de spits als laatste man enorm licht te raken en nu is het zelfs geen fout...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan