Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij zou het volgende gezegd hebben: "Met jullie schijtregels. Onnozelaars. Fucking hell."
Club zal wel in beroep gaan en er gaan mss 2 schorsingsdagen van overschieten of zo, lijkt me toch echt payback time door de refs voor zijn gemekker... wat ook wel storend was, zelfs als Club-supporter, dus hopelijk leert hij er iets uit

Als ik de Club-fans mag geloven is Vanaken niet in zijn beste vorm. Die zien daar liever de ketelaere spelen. Ik weet dus niet of ze zo verzwakt zijn tegen Genk.
Inderdaad, een schorsing is op zich geen probleem voor ons -> met de komst van Dost moet CDK op een andere positie spelen, dus een schorsing van 4 weken voor Vanaken zorgt er gewoon voor dat CDK daar zal spelen vermoedelijk.

Maar 't is niet omdat we hem kunnen missen dat 4 weken schorsing ok is hé ... in september krijgt Bogonda van jullie een voorstel voor "slechts" 3 dagen voor een elleboogstoot ... dat lijkt me toch wel erger dan wat Hans gisteren deed/riep

2 voor dat gemekker is ergens wel terecht natuurlijk, maar trek daar dan ook een lijn in en hou die aan en het is net daar dat hier in België de problemen zich telkens stellen e.

2 voor die fout op zich vind ik dan weer onzin, ge ziet op de beelden duidelijk dat het een ongelukkig contact is en dat Vanaken zich zelfs verschrikt dat em die Beck raakt. Mag toch wel verzachtende omstandigheid zijn. En als ge als Clubsup dan ziet dat zo'n Haroun net hetzelfde doet bij Diatta, maar dan wel bewust, en er dan mee wegkomt zonder iets is dat natuurlijk extra zuur.

2 voor de fout vind ik er ook wat over.
Dat gemekker is imo wel terecht. Veel zagen of niet, ze hebben al veel aangehaald dat de reactie na een rode kaart ook invloed heeft op de strafmaat... Als je dan begint te schelden ipv aanvaarden krijg je dat, terecht dus.

"Na zijn uitsluiting ging Vanaken verbaal tekeer tegen de wedstrijdleiding. "K*trefs, jullie zijn allemaal k*trefs", riep de Brugse spelverdeler richting Verboomen. Bij het verlaten van het veld schreeuwde hij de vierde official Maarten Toeback "onnozelaars" toe. "

Toch wel iets anders dan er hierboven werd geschreven.

"Na zijn uitsluiting ging Vanaken verbaal tekeer tegen de wedstrijdleiding. "K*trefs, jullie zijn allemaal k*trefs", riep de Brugse spelverdeler richting Verboomen. Bij het verlaten van het veld schreeuwde hij de vierde official Maarten Toeback "onnozelaars" toe. "

Ik blijf de 2 dagen schorsing voor de overtreding belachelijk vinden. Voor het verbale mag hij gerust gestraft worden, kan zelfs nog voordelig voor Club uitdraaien: CDK neemt zijn plaats in wanneer Dost erbij komt en Hans kan effe tot bezinning komen en in het vervolg dat mekkeren achterwege laten?

Dus in 2 effectief en 1 voorwaardelijk kan ik me ook wel vinden @Kenneke10

Ik blijf de 2 dagen schorsing voor de overtreding belachelijk vinden. Voor het verbale mag hij gerust gestraft worden, kan zelfs nog voordelig voor Club uitdraaien: CDK neemt zijn plaats in wanneer Dost erbij komt en Hans kan effe tot bezinning komen en in het vervolg dat mekkeren achterwege laten?

Dus in 2 effectief en 1 voorwaardelijk kan ik me ook wel vinden @Kenneke10

2 speeldagen schorsing is het minimum voor dit type fouten. Logisch dus dat het er 2 zijn e..
Ik vind ze vergelijkbaar met die fout van Lissens, waarbij ook 2 speeldagen gegeven zijn.

De 2 weken voor dat geschuim richting de refs van ideale schoonzoon Vanaken is ook meer dan terecht. Die denkt dat hij zich meer mag permitteren dan de rest.
Er werd in het begin van het seizoen gezegd dat zagen tegen de ref een gele kaart zou opleveren. Hansje heeft geluk dat ze dat niet toepassen, of hij mocht bijna elke match gaan douchen.

En dat je zo tekeer gaat na een meer dan terechte rode kaart is echt wel idioot.

Frutos kreeg vorige week ook rood + 2 speeldagen schorsing omdat hij uitvloog tegen de 4e ref na een duidelijke fout op een speler van RSCA die niet gefloten werd waardoor de late tegengoal viel. Geen woord gezaag daarover achteraf...

Ik vind het wel belachelijk dat ze bij Brugge (weer) in beroep gaan. Aanvaard die straf toch eens. Ze zouden beter de straf verdubbelen als er in beroep gegaan wordt zonder geldige reden.

2 speeldagen schorsing is het minimum voor dit type fouten. Logisch dus dat het er 2 zijn e..
Ik vind ze vergelijkbaar met die fout van Lissens, waarbij ook 2 speeldagen gegeven zijn.

De 2 weken voor dat geschuim richting de refs van ideale schoonzoon Vanaken is ook meer dan terecht. Die denkt dat hij zich meer mag permitteren dan de rest.
Er werd in het begin van het seizoen gezegd dat zagen tegen de ref een gele kaart zou opleveren. Hansje heeft geluk dat ze dat niet toepassen, of hij mocht bijna elke match gaan douchen.

En dat je zo tekeer gaat na een meer dan terechte rode kaart is echt wel idioot.

Frutos kreeg vorige week ook rood + 2 speeldagen schorsing omdat hij uitvloog tegen de 4e ref na een duidelijke fout op een speler van RSCA die niet gefloten werd waardoor de late tegengoal viel. Geen woord gezaag daarover achteraf...

Ik vind het wel belachelijk dat ze bij Brugge (weer) in beroep gaan. Aanvaard die straf toch eens. Ze zouden beter de straf verdubbelen als er in beroep gegaan wordt zonder geldige reden.
Club vindt de 2 dagen schorsing voor de overtreding zelf overdreven,... als je de 2 fragmenten na elkaar afspeelt, Lissens en Vanaken, dan zie je een enorm verschil in intensiteit en soort overtreding, dus 0 of 1 dag voor Hans en 2 voor Lissens is gewoon logischer. Weldegelijk een geldige reden voor beroep

Club vindt de 2 dagen schorsing voor de overtreding zelf overdreven,... als je de 2 fragmenten na elkaar afspeelt, Lissens en Vanaken, dan zie je een enorm verschil in intensiteit en soort overtreding, dus 0 of 1 dag voor Hans en 2 voor Lissens is gewoon logischer. Weldegelijk een geldige reden voor beroep

Ik vind het niet.

Bij de fout van Vanaken was het risico groter dat het slachtoffer er een zware blessure aan kon overhouden.
Mits wat meer pech, of iets harder had je hier een 2e Witsel/Wasyl kunnen hebben.
Vanaken ook gestrekt been, terwijl Lissens z'n been halverwege de tackle al intrekt.

Staat dit ergens officiëel? Want zo heel veel misbaar maakte die wel niet trouwens, maar goed, dat wil niets zeggen

Ik vind het niet.

Bij de fout van Vanaken was het risico groter dat het slachtoffer er een zware blessure aan kon overhouden.
Mits wat meer pech, of iets harder had je hier een 2e Witsel/Wasyl kunnen hebben.
Vanaken ook gestrekt been, terwijl Lissens z'n been halverwege de tackle al intrekt.

Maar zo'n fouten worden niet consequent bestraft e zelfs niet met een VAR die zo'n dingen er eigenlijk ALTIJD zou moeten uithalen, en zolang dat niet het geval is stelt ge uzelf als bond in de zwakke positie want er zal dan ook altijd in beroep gegaan worden.

Club heeft aantal seizoenen geleden schorsingsvoorstellen aanvaard, maar daar stonden ze ook ver alleen in en dat haalde uiteindelijk toch niks uit. Dus waarom dat blijven doen dan? Ge zet uzelf alleen maar in een zwakke positie. Net alsof eender welke andere ploeg een schorsingsvoorstel van 4 dagen gaat aanvaarden voor 1 van hun dragende spelers.

Maar zo'n fouten worden niet consequent bestraft e zelfs niet met een VAR die zo'n dingen er eigenlijk ALTIJD zou moeten uithalen, en zolang dat niet het geval is stelt ge uzelf als bond in de zwakke positie want er zal dan ook altijd in beroep gegaan worden.

Club heeft aantal seizoenen geleden schorsingsvoorstellen aanvaard, maar daar stonden ze ook ver alleen in en dat haalde uiteindelijk toch niks uit. Dus waarom dat blijven doen dan? Ge zet uzelf alleen maar in een zwakke positie. Net alsof eender welke andere ploeg een schorsingsvoorstel van 4 dagen gaat aanvaarden voor 1 van hun dragende spelers.

Consequentie is inderdaad zoek.
Ik heb daarnet beelden gezien van een fout van Haroun op Diatta(?) vorige week of enkele weken terug. Dat was idd vergelijkbaar en mocht ook gerust rood zijn.

Rsca aanvaard standaard de schorsingsvoorstellen. En eigenlijk zou iedereen dat moeten doen. Beroep is er enkel voor flagrante fouten of overdreven schorsingen

1+1 nadat hij direct rood kreeg voor het zijn reactie, daarnaast gaan we een T2 of T3 toch niet vergelijken met een speler qua invloed op de ploeg/spel?

Ik vind het niet.

Volgens mijn plooit dat been gewoon door het contact met de speler van Oostende?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan