Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zich valt die schorsing idd niet op een slecht moment. Hans was niet top de laatste weken, wellicht ook vermoeid want speelde echt alles.

Nu kan CDK die plaats een paar wedstrijden invullen en kan Dost zich meteen inwerken in de spits.

Of anders gesteld, een speler die minder in de spotlights staat, zou een mindere straf krijgen. => De regels zijn niet voor iedereen gelijk. En dat is toch de basis van een rechtstaat, dacht ik.
Dat lijkt mij sterk.

Spelers die niet in de spotlight staan (buiten het profvoetbal bijvoorbeeld), schorsen ze voor zo'n dingen vaak langer. Hij mag nog blij zijn met zijn twee wedstrijden voor wat hij daar gezegd heeft.

4 speeldagen vind ik net iets overdreven dat is mijn mening, kutrefs en onnozelaar's kan je mij niet wijs maken dat nog nooit een speler dat geroepen heeft naar een ref.
Dat ze hier nu een punt willen stellen is hun goed recht maar doe het ook in de toekomst voor iedereen. En ja we gaan hem missen er zijn er hier teveel denken we zetten CDK daar en alles is opgelost ( hij ) haalt idd zijn goede niveau niet maar toch nog altijd degelijk en scorend vermogen.

4 speeldagen vind ik net iets overdreven dat is mijn mening, kutrefs en onnozelaar's kan je mij niet wijs maken dat nog nooit een speler dat geroepen heeft naar een ref.
Dat ze hier nu een punt willen stellen is hun goed recht maar doe het ook in de toekomst voor iedereen. En ja we gaan hem missen er zijn er hier teveel denken we zetten CDK daar en alles is opgelost ( hij ) haalt idd zijn goede niveau niet maar toch nog altijd degelijk en scorend vermogen.
Begrijp mij niet verkeerd hé, ik verkies nog steeds Vanaken op die positie boven eender wie, zelfs in mindere vorm. Maar die speelt al zo lang onafgebroken, een kleine rustpauze kan imo geen kwaad voor hem. En ik denk echt dat CDK , in de vorm dat die zit, hem voldoende kan vervangen. We kunnen dan ook meteen zien of hij die positie voldoende aankan eventueel als vervanger van Hans, want ik heb toch zo een vermoeden dat die nu wel eens andere oorden wil opzoeken.

Als er deze zomer een club als Ajax of een subtopper uit pakweg Duitsland voor hem komt zie ik hem deze keer wel toehappen.

Denk vooral dat een beetje deftige scheidsrechter zoiets wel kan plaatsen. Maar Verboomen heeft blijkbaar een klein pietje en vond het nu de tijd op Vanaken daar op te pakken. Zal zen constant gemekker ook wel beu zijn. Nu dat mag em idd ook wel achterwege laten en hij heeft ze zelf de kans gegeven om hier een item van te maken. Vind die 2 dagen voor dat schelden nu ook wel ok eigenlijk (ben wel benieuwd of ze dit consequent gaan toepassen, ga alvast uit van niet) maar blijf erbij dat 2 dagen voor de fout op zich echt wel 1 teveel is.

Denk vooral dat een beetje deftige scheidsrechter zoiets wel kan plaatsen. Maar Verboomen heeft blijkbaar een klein pietje en vond het nu de tijd op Vanaken daar op te pakken. Zal zen constant gemekker ook wel beu zijn. Nu dat mag em idd ook wel achterwege laten en hij heeft ze zelf de kans gegeven om hier een item van te maken. Vind die 2 dagen voor dat schelden nu ook wel ok eigenlijk (ben wel benieuwd of ze dit consequent gaan toepassen, ga alvast uit van niet) maar blijf erbij dat 2 dagen voor de fout op zich echt wel 1 teveel is.
Want ge moet u vooral een kutref of een onnozelaar laten noemen, aub man.

Stop nekeer met dat gedrag te vergoelijken. Dat het te vaak gebeurt op het hoogste niveau en veel te weinig bestraft wordt, doet daar niks aan af.

Want ge moet u vooral een kutref of een onnozelaar laten noemen, aub man.

Stop nekeer met dat gedrag te vergoelijken. Dat het te vaak gebeurt op het hoogste niveau en veel te weinig bestraft wordt, doet daar niks aan af.
Lees eens men volledige post ipv te liggen schuimen na 1 zin. Ben helemaal niks aant goed praten.

Dat dit een quasi unicum is wilt toch zeggen dat andere scheidsrechters zo'n dingen niet opnemen in hun verslag? Aan wat ligt dat dan?
Zeg toch ook niet dat die extra 2 dagen voor het schelden belachelijk en onterecht zijn, nee integendeel ik geef aan dat die wel ok zijn lees: ik ga daar mee akkoord. Vraag me dan echt af waar gij in leest dat ik dingen aant het vergoelijken ben?

Laatst bewerkt:
Lees eens men volledige post ipv te liggen schuimen na 1 zin. Ben helemaal niks aant goed praten.

Dat dit een quasi unicum is wilt toch zeggen dat andere scheidsrechters zo'n dingen niet opnemen in hun verslag? Aan wat ligt dat dan?
Zeg toch ook niet dat die extra 2 dagen voor het schelden belachelijk en onterecht zijn, nee integendeel ik geef aan dat die wel ok zijn lees: ik ga daar mee akkoord. Vraag me dan echt af waar gij in leest dat ik dingen aant het vergoelijken ben?
Als ge zegt dat een deftige scheidsrechte dat wel kan plaatsen, dan doet ge het klinken alsof die mannen daar maar mee moeten kunnen leven. Voetbal is de enige sport waar iedereen zich blijkbaar als een halve verongelijkte debiel mag gedragen op het veld, zelfs als hij ongelijk heeft. Op dat vlak is het echt een triestige sport.

Dat het quasi een unicum is doet daar niks aan af, laat ons hopen dat het een precedent is om dit vanaf nu consequent te doen en al die zever op te kuisen.

Als ge zegt dat een deftige scheidsrechte dat wel kan plaatsen, dan doet ge het klinken alsof die mannen daar maar mee moeten kunnen leven. Voetbal is de enige sport waar iedereen zich blijkbaar als een halve verongelijkte debiel mag gedragen op het veld, zelfs als hij ongelijk heeft. Op dat vlak is het echt een triestige sport.

Dat het quasi een unicum is doet daar niks aan af, laat ons hopen dat het een precedent is om dit vanaf nu consequent te doen en al die zever op te kuisen.
Regels moeten op dat vlak veel strenger idd, ook op vlak van spelbederf. Maarja probeer dat er maar eens allemaal door te krijgen.

Al vind ik het niveau van onze belgische scheidsrechters an sich ook gewoon triest. Kan me niet van de indruk ontdoen dat het vroeger toch niet zo slecht gesteld was met het algemeen niveau in tegenstelling tot nu. Kan natuurlijk perceptie zijn maar ieder jaar erger ik me een beetje meer aan hun niveau (ook in matchen waar club niet speelt ;) )

Er zit gewoon geen lijn in die pipo's hun beslissingen he. 'k Herinner mij die vliegende tackle van Trebel van de zomer nog tegen Moeskroen. Hoeveel weken schorsing was dat? Hint: 't is een strikvraag.
Als ik dat dan vergelijk met bepaalde rode kaarten die wel vallen + extra schorsing (en dan spreek ik ni alleen over Vanaken)
Geen reden voor een groot bakkes op het veld uiteraard, maar er lopen idd weinig competente arbiters op onze velden. En dan die klucht van een referee department... draaien en keren tot dat alle beslissingen goedgepraat zijn. 😅

Ik vind nu wel niet dat we als Club supporter hier heel erg verongelijkt over moeten doen.

Was het pakweg Kums, Haroun of Lokonga, we zouden het flauw vinden dat hun clubs in beroep zouden gaan, we zouden zeggen dat ze niet moeten neuten en de straf maar moeten aanvaarden.

Ik vind dat Club dat nu ook gewoon moet doen.

Het is simpel, als ze vanaf nu voor gelijkaardige zaken dezelfde straffen uitdelen is er geen probleem voor mijn part. Jammer genoeg gaat dat niet gebeuren.

Sowieso wordt er veel te veel gekakt op de refs imo, door spelers, trainers en supporters.

Maar inconsequente straffen na een rode kaart zijn idd wel hatelijk pfft. Daar is tijd en ruimte genoeg voor om het goed te analyseren (itt tijdens de match), jammer dat het dan altijd wel iets raars oplevert :(

Bij gebrek aan een meer geschikt topic post ik het hier. Eind jaren '90 en begin '00 gaf Voetbalmagazine elk jaar een video uit met het beste van de competitie. Iemand heeft die allemaal online geplaatst. Als je kan leven met de uiteraard niet al te beste beeldkwaliteit is dit best wel eens leuk om te zien.

Stadions die in twintig/vijfentwintig jaar soms veel of weinig veranderd zijn, spelers waarvan je vroeger de stickers en/of Topshots verzamelde, de coaches en analisten van nu die toen hun beste jaren als speler hadden of gewoon de oude logo's van sommige merken. Er zit best wat nostalgie in.

Laatst bewerkt:
Bij gebrek aan een meer geschikt topic post ik het hier. Eind jaren '90 en begin '00 gaf Voetbalmagazine elk jaar een video uit met het beste van de competitie. Iemand heeft die allemaal online geplaatst. Als je kan leven met de uiteraard niet al te beste beeldkwaliteit is dit best wel eens leuk om te zien.

Stadions die in twintig/vijfentwintig jaar soms veel of weinig veranderd zijn, spelers waarvan je vroeger de stickers en/of Topshots verzamelde, de coaches en analisten van nu die toen hun beste jaren als speler hadden of gewoon de oude logo's van sommige merken. Er zit best wat nostalgie in.

Ik kijk daar soms s'avonds altijd naar, die terugblikken van oude seizoenen. ik ben het voetbal pas beginnen volgen als ik 13 jaar was ma sindsdien de microbe serieus te pakken. En echt een liefhebber van onze JPL ik kan meer genieten van Standard - Rsca dan van Real - barca.

Voor alle members van paars tot blauw, mijn beste wensen voor 2021 en dat we hopelijk vlug naar onze geliefde club kunnen gaan en veel leuke discussies volgend jaar :cool:

Zalig. Wij hadden thuis de videobanden van het seizoen van Lierse kampioen en Club kampioen het jaar erop liggen. Heerlijke compilaties.

Lamkel Zé vandaag komen opdagen in een Anderlechtshirt 😅
Opvallend dat hem de toegang ontzegd wordt, ongeacht het truitje dat em aan heeft.
In België heb je recht om je job uit te voeren, dus Lamkel kan mogelijk een rechtzaak aanspannen met grote kans op het winnen ervan.

Standard heeft indertijd daar ook al eens problemen mee gehad geloof ik (hun befaamde C-kern en inkompasjes die niet werkten).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan