Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Opkuisen van buitenaf zal nooit gebeuren. Enkele jaren geleden is er toch een reportage op vrt geweest waar aan het licht kwam (alé wat iedereen al wist natuurlijk) hoeveel geld er in het amateurvoetbal werd uitbetaald.
Door corona zijn het de kleinere handelaars die de klappen krijgen dus deze keer zal het wel van moetes zijn. Ik denk niet dat de kapper of het lokale café nog veel geld zal geven. In het profvoetbal zal het over x aantal ook wel inkrimpen zijn, momenteel doen ze daar nog verder alsof de stadions vol zitten maar als er nieuwe contracten moeten getekend worden zal het overal toch wat minder worden.

Opvallend dat hem de toegang ontzegd wordt, ongeacht het truitje dat em aan heeft.
In België heb je recht om je job uit te voeren, dus Lamkel kan mogelijk een rechtzaak aanspannen met grote kans op het winnen ervan.

Standard heeft indertijd daar ook al eens problemen mee gehad geloof ik (hun befaamde C-kern en inkompasjes die niet werkten).
Bij Nike kom je ook niet binnen met een Adidas trui hoor.

Bij Nike kom je ook niet binnen met een Adidas trui hoor.
Nike maakt dan ook zelf kleding.

Het kan dat men bepaalde kledingvoorschriften oplegt aan de spelers. Maar evengoed is hij dikke vriendjes met Bolasie en had hij zijn truitje gekregen na een match 2 seizoenen geleden.

Nike maakt dan ook zelf kleding.

Het kan dat men bepaalde kledingvoorschriften oplegt aan de spelers. Maar evengoed is hij dikke vriendjes met Bolasie en had hij zijn truitje gekregen na een match 2 seizoenen geleden.
Het getuigt gewoon van slechte smaak. Je mag toch nog een beetje respect naar uw ploeg en supporters hebben. Bij Zé is dat enkel en alleen op te provoceren. Ik moet er ook mee lachen, maar snap ook dat ze dan op de Bosuil zeggen “draai maar om”.

Lamkel Ze heeft gewoon geen verstand. Toen die pas hier was ging die kakken in de hoek van zijn appartement, een wc kende die niet. Recht uit de brousse geplukt

Voor hij bij Antwerp kwam heeft hij in de Ligue 2 gespeeld en bij Lille de jeugdreeksen doorlopen dus recht uit de brousse geplukt lijkt me toch straf.

Amateurvoetbal is dan ook niet betaald voetbal, gans die boel eens opkuisen zou idd geen kwaad kunnen
Ik begrijp het, maar het zou voor mij toch een jammere zaak zijn. Daar kon ik bijvoorbeeld mijn vakantie ieder jaar mee betalen.

Opvallend dat hem de toegang ontzegd wordt, ongeacht het truitje dat em aan heeft.
In België heb je recht om je job uit te voeren, dus Lamkel kan mogelijk een rechtzaak aanspannen met grote kans op het winnen ervan.

Standard heeft indertijd daar ook al eens problemen mee gehad geloof ik (hun befaamde C-kern en inkompasjes die niet werkten).
Hij heeft op IG gepost dat hij morgen in een shirt van Beerschot komt. Is gewoon pure provocatie.

Of anders gesteld, een speler die minder in de spotlights staat, zou een mindere straf krijgen. => De regels zijn niet voor iedereen gelijk. En dat is toch de basis van een rechtstaat, dacht ik.

Zoals Toma bij ons drie drie weken kreeg voor een fout die even "erg" of zelfs ietske minder erg (zal uiteraard mijn Genk oog zijn) was?

Ik snap de commotie toch echt niet. De indicatieve tabel wordt perfect gevolgd en Vanaken is absoluut niet de enige die die schorsing ontvangen heeft. En het argument "Dat wordt zoveel geroepen" is irrelevant. Uiteraard wordt er vanalles geroepen, maar als de camera's het oppikken hebt ge een probleem. Zo wordt er ook elke dag te snel gereden, maar toch worden enkel zij die geflitst worden beboet. Er zullen idd refs zijn die dat langs hun laten lopen omdat ze de emotie bij een rode kaart snappen, maar nogmaals: "als de camera's het oppikken...".

Bij gebrek aan een meer geschikt topic post ik het hier. Eind jaren '90 en begin '00 gaf Voetbalmagazine elk jaar een video uit met het beste van de competitie. Iemand heeft die allemaal online geplaatst. Als je kan leven met de uiteraard niet al te beste beeldkwaliteit is dit best wel eens leuk om te zien.

Stadions die in twintig/vijfentwintig jaar soms veel of weinig veranderd zijn, spelers waarvan je vroeger de stickers en/of Topshots verzamelde, de coaches en analisten van nu die toen hun beste jaren als speler hadden of gewoon de oude logo's van sommige merken. Er zit best wat nostalgie in.

Kheb die van 98/99 en 01/02 op^mijn oud YT kanaal staan.

Lamkel ze behoort niet meer tot de A kern spelers, hij zou morgen met een beerschot truitje komen ( volgens instagram )

Amateurvoetbal is dan ook niet betaald voetbal, gans die boel eens opkuisen zou idd geen kwaad kunnen
Eindelijk! En hopelijk volgen er nog veel clubs dit voorbeeld.
Kan er eindelijk terug gevoetbald worden voor het plezier, wat niet betekent zonder ambitie, en niet puur voor het geld.
Stel dat dit er echt door komt, wat ik niet geloof (helaas), dan ben ik benieuwd hoeveel spelers er gaan afhaken, 't zullen er een pakske zijn denk ik.

Eindelijk! En hopelijk volgen er nog veel clubs dit voorbeeld.
Kan er eindelijk terug gevoetbald worden voor het plezier, wat niet betekent zonder ambitie, en niet puur voor het geld.
Stel dat dit er echt door komt, wat ik niet geloof (helaas), dan ben ik benieuwd hoeveel spelers er gaan afhaken, 't zullen er een pakske zijn denk ik.
Tzal er in elk geval voor zorgen dat de competities spannend en eerlijk blijven tot het einde en niet, zoals vaak nu, eindigen met een ploeg die alles domineerde maar zijn laatste 8 matchen verliest omdat ze niet willen overgaan (want dan verdienen ze minder volgend seizoen)
Nu kan je, mits wat geluk met de kalender, in sommige reeksen quasi zeker zijn van een 15/15 op u laatste matchen als je uitkomt tegen zo'n mannen, of tegen een ploeg waar de uitbetaalde punten begrenst zijn op pakweg 40.
Als je zo dan de eindronde haalt (periodekampioen) en je komt uitkomt tegen een "wij willen niet stijgen" ploeg promoveer je quasi altijd. En dan krijg je hoogstwaarschijnlijk het jaar erop in een reeks hoger elke week kletsen.

Langs de andere kant zorgen die premies er wel voor dat je nu op zondag niet gaat kijken naar 11 man die met een kater op het veld staan omdat een zaterdagnacht doorzakken belangrijker is dan, voor het plezier, fris te zijn op zondag...
Tzou niet mogen, maar wees maar zeker dat er genoeg spelers om 23u op zaterdag niet naar huis willen als ze de dag erop daar geen premie voor kunnen verdienen.

Het niveau gaat het in elk geval niet ten goede komen vrees ik.

Wie komt daar naar kijken? Laten we wel wezen er zijn veel andere sporters die veel meer moeten doen voor nougabollen.
Meeste dat ik ooit verdient heb in atletiek is net evenveel als mijn inschrijfgeld (150 euro op een jaar), en dat voor top 50 tijd in België (niet dat ik zoveel trainde want was altijd geblesseerd :p)

Ow ja die 150 euro was wel officieel en niet in het zwart

Laat ons idd nu ook niet doen alsof dat iets voorstelt op dat niveau, das niet meer of minder dan een andere sport op gelijkaardig niveau en die verdienen geen rotte cent, en terecht gewoon ook.

Zorg mijn inziens voor veel meer plezier, en houdt je niet tegen om toch nog altijd ambities te hebben zonder gejank over geld, premies, whatever als ie eens niet mag spelen.

Hij heeft op IG gepost dat hij morgen in een shirt van Beerschot komt. Is gewoon pure provocatie.
En dan nog met stift of iets dergelijks op de muur van de kleedkamer geschreven.

Ik zou morgen binnenblijven als ik hem was, die woont daar los in het hol van de leeuw. :p

Als alleen de A kern verwacht werd moet daar niemand binnen zijn, zeker al Corona gerelateerd. Dat heeft niets te maken met recht van job uitoefenen.

Ja jongens, intussen zijn inderdaad meer gegevens en omstandigheden bekend.
Het mag duidelijk zijn dat die kierewiet is en dat de club geen fouten maakt.

Maar als hij verwacht zou worden en als er geen kledingvoorschriften zijn, kan je niet zomaar een werknemer aan de ingang tegenhouden. Een halve dag later blijkt er wel meer stront aan de knikker te zijn dan dat.

Maar als hij verwacht zou worden en als er geen kledingvoorschriften zijn, kan je niet zomaar een werknemer aan de ingang tegenhouden.
Ik denk dat 't ook los van kledingvoorschriften contractbreuk kan zijn.

In mijn contract staat er iets in de trend van dat ik de goede naam van mijn werkgever moet uitdragen. Hij zal een pak meer in zijn contract hebben staan, zit in een competitieve sector, is een uithangbord van zijn werkgever, draagt eentje van een rechtstreekse concurrent, weet dat de pers aan de ingang staat ...

Over een ding kunnen we het wel eens zijn. Dien Ze zal altijd ne clown blijven. Ben eens benieuwd hoe we het gaan doen onder Vercauteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan