Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zou al een mooi begin zijn als Gent en Standard wat minder in de zak van Bayat zaten. Vooral Gent dan. Vorige zomer weer van die typische bizarre transfers waar je je afvraagt of daar niet meer achter zit.

Gent heeft zich tegeonver deze gemeenschap alleszins verontschuldigd na het gezang van Benito

"Op Twitter bood hij vliegensvlug zijn verontschuldigingen aan, aan de fans van Club en alle mensen met een andere geaardheid."

Ik vind in die oude artikels nergens verontschuldigingen richting de agrarische gemeenschap, maar dan zal ik het wel gemist hebben. Kan me het in elk geval niet herinneren :)

"Op Twitter bood hij vliegensvlug zijn verontschuldigingen aan, aan de fans van Club en alle mensen met een andere geaardheid."

Ik vind in die oude artikels nergens verontschuldigingen richting de agrarische gemeenschap, maar dan zal ik het wel gemist hebben. Kan me het in elk geval niet herinneren :)

KAA Gent verontschuldigt zich ook bij de landbouwgemeenschap die zich geviseerd kan voelen door deze totaal ongepaste uitlatingen.

https://www.kaagent.be/nl/supporter...eel-standpunt-kaa-gent-over-uitlatingen-raman

Het zou al een mooi begin zijn als Gent en Standard wat minder in de zak van Bayat zaten. Vooral Gent dan. Vorige zomer weer van die typische bizarre transfers waar je je afvraagt of daar niet meer achter zit.
helemaal juist, maar wat dit hiermee te maken heeft???

Hans Moleman said:

helemaal juist, maar wat dit hiermee te maken heeft???
Ik denk dat dit al zou helpen om ook een beter sportief beleid te hebben.

TITELVIERING CLUB BRUGGE

Boeren voor supporters van Club Brugge, kakkers voor supporters van KV Mechelen, Smurfen voor supporters van Genk, Joden voor supporters van Anderlecht, het zijn allemaal geuzennamen die vaak ook door supporters van de ploeg zelf aangenomen worden.

Noa Lang was jarenlang speler bij Ajax en gaf al verschillende malen aan ook supporter te zijn van die ploeg. Ajax Amsterdam draagt de geuzennaam joden met trots. Als Noa Lang gisterenavond na het behalen van de landstitel mee zong met onze supporters dan is daar geen enkele antisemitische ondertoon aan gekoppeld. Noa wou op geen enkele manier iemand kwetsen of beledigen en het spijt ons als dit wel gebeurd is. Club draagt inclusiviteit en diversiteit hoog in het vaandel. De hele Club-familie hoopt op een positieve manier de titelviering te kunnen verderzetten.
Er is ook een reden dat Raman zich moest verontschuldingen t.o.v. de homo-gemeenschap en niet t.o.v. de boeren (dat Gent dat dan wel doet, is in mijn ogen eerder gewoon lachen met de situatie, i.p.v. het echt serieus menen :p )
Boeren, Joden, Kakkers, Smurfen.. allemaal 1 pot nat.
Ze hebben daar destijds, de laatste keer dat er een social media rel ontstond, Refaelov ook over geïnterviewd, of hij dat als kwetsend of vijandig beschouwde, totaal niet dus.
Laten we nu eens niet allemaal heiliger zijn dan de paus aub.

Sorry, vergeten quoten. Ging idd vooral over Standard en Gent die volgend jaar weer hopelijk mee doen voor de prijzen.
tot nu toe heb ik er maar weinig vertrouwen in, als ik namen als De Sart hoor vallen
En onze effectief gescoute speler (Dorsch) lijkt al weer naar de uitgang geduwd te worden
Ik hou mijn hart vast, maar laat me graag verrassen

tot nu toe heb ik er maar weinig vertrouwen in, als ik namen als De Sart hoor vallen
En onze effectief gescoute speler (Dorsch) lijkt al weer naar de uitgang geduwd te worden
Zolang Louwagie de transfers doet zal er maar weinig veranderen zeker?

Je zal wel nog een speler van Charleroi kunnen kopen die veel te duur betaald zal worden.

Er is ook een reden dat Raman zich moest verontschuldingen t.o.v. de homo-gemeenschap en niet t.o.v. de boeren (dat Gent dat dan wel doet, is in mijn ogen eerder gewoon lachen met de situatie, i.p.v. het echt serieus menen :p )
Boeren, Joden, Kakkers, Smurfen.. allemaal 1 pot nat.
Ze hebben daar destijds, de laatste keer dat er een social media rel ontstond, Refaelov ook over geïnterviewd, of hij dat als kwetsend of vijandig beschouwde, totaal niet dus.
Laten we nu eens niet allemaal heiliger zijn dan de paus aub.
Zolang dat het niet over u team is kunde het natuurlijk altijd goed praten :)
Ik werk in de Jodenbuurt , anders moet em daar is komen zingen lol
Ik nodig em uit .

Zolang dat het niet over u team is kunde het natuurlijk altijd goed praten :)
Ik werk in de Jodenbuurt , anders moet em daar is komen zingen lol
Ik nodig em uit .
Zolang men er de tweede wereldoorlog niet bij betrekt, zoals in sommige wansmakelijke supportersliederen, valt dit toch allemaal wel mee.

Dat men daar tussen de supporters zwemt, terwijl er duidelijk was afgesproken dat men dit zoveel mogelijk ging vermijden, is de zoveelste kaakslag, voor al het zorgpersoneel in ons land. Vind ik een pak pijnlijker.

Zolang men er de tweede wereldoorlog niet bij betrekt, zoals in sommige wansmakelijke supportersliederen, valt dit toch allemaal wel mee.

Dat men daar tussen de supporters zwemt, terwijl er duidelijk was afgesproken dat men dit zoveel mogelijk ging vermijden, is de zoveelste kaakslag, voor al het zorgpersoneel in ons land. Vind ik een pak pijnlijker.
Je ziet dat de veer overal aan het breken is ivm regels door covid -19, niet alleen op voetbal gebied... de overheid heeft een vinger gegeven en ze pakken een arm.

Ik vind het eerlijk gezegd triest dat het bestuur van Club Brugge die gezangen van Lang goed praat. Zegt ook veel over dat bestuur daar.

Binnen een paar dagen komen er dus welgemeende excuses
Als dit al niet meer mag. Voetbal is een beetje uitdagen en elkaar jennen. Laat de betutteling van de maatschappij aub weg uit het voetbal.

Als dit al niet meer mag. Voetbal is een beetje uitdagen en elkaar jennen. Laat de betutteling van de maatschappij aub weg uit het voetbal.
Kort geheugen denk ik : https://www.hln.be/brugge/joodse-ge...t-er-nog-zulke-supporters-rondlopen~ab7aa774/

Ze hebben zich al eens moeten verontschuldigen tegen de Joodse gemeenschap. Tis nu eenmaal zo dat in de huidige tijden telkens de link naar een volledige gemeenschap wordt gelegd. Dat die speler dat doet is zijn ding, maar als club bestuur moet je je hier toch meteen voor in het juiste daglicht zetten vooraleer er weer een bom barst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan