Babaluna
Well-known member
inderdaadEven lomp![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaadEven lomp![]()

Mukairu 10x betervind ikBruun Larsen is toch ook een grote mop.
Niet om te dissen, maar daar zie je nu toch eens echt niets van?Sportief manager Peter Verbeke is blij met de komst van Bruun Larsen. “Jacob heeft snelheid, kracht, is man tegen man zeer sterk en heeft goede voeten. Allemaal kwaliteiten die ons kunnen helpen om onze objectieven te bereiken”, aldus Verbeke
Bwah , slecht is dien ni denk ik , maar denk gewoon mentaliteitNiet om te dissen, maar daar zie je nu toch eens echt niets van?
Vergeet het , ik denk dat het PO2 zal zijnBlijft bibberen en zweten voor een plaatsje in PO 1 op die manier.
en hopen op 2 goeie matchen in den beker .Die spelen geen PO1. Ze hebben geluk dat de andere ploegen zo zwak zijn of ze deden al lang niet meer mee voor de eerste 4 plaatsen. Dat dat nog wel het geval is ligt enkel aan de tegenstanders en niet aan hun eigen sterkte. 13 gelijke spelen op een seizoen.. hoeveel matchen dat die al gespeeld hebben zonder 1 aanval in elkaar te steken. Dat is echt rampzalig voor dat niveau. Ze verdienen bijgevolg ook niet om Play of 1 te spelen.Blijft bibberen en zweten voor een plaatsje in PO 1 op die manier.

Ze moeten hem er dan ook inlopen vermits ze anders geen shot tussen de palen krijgenZe krijgen gewoon veel meer penalty's dan de rest, omdat ze heel aanvallend spelen en quasi continue in de 16 van de tegenstander staan. Vrij logisch dat je dan ook veel fouten mee krijgt binnen die 16.
Althans, dat was hun uitleg enkele jaren terug. Waarom ze nu nog steeds met kop en schouders boven de andere ploegen steken qua strafschoppen, is me ook wel een raadsel.
#grapje he boysBij dat wegwerpgebaar had ik hem zelf ook gewisseld. Staan er genoeg te springen om te spelenBen ik nu de enige die zich echt kan vinden in die wissel van Badji? Was donderdag ook al ondermaats, vandaag ook gewoon een gebrek aan inzet en mentaliteit. Zelfs bij zijn doelpunt mag hij toch ook wel een sprintje trekken zodat Lang een extra afspeelpunt heeft. Moet je dan Perez terug op de bank zetten nadat hij helemaal klaar omdat Badji toevallig de rebound binnenschiet? Met de blessure van Dost is het nu aan de andere spitsen om zich te bewijzen, Perez (ook een jonge speler) wil het blijkbaar gewoon meer momenteel.
Wat raar is, want het zat er nog niet zo lang geleden in de bundesliga zeker wel inNiet om te dissen, maar daar zie je nu toch eens echt niets van?
Hij kan zeker wel zijn man voorbij. Maar maakt nog vaak de verkeerde beslissingen, of wilt het forceren waardoor het spaak loopt.Niet om te dissen, maar daar zie je nu toch eens echt niets van?
Ik dacht eerst dat dat mogelijk te wijten was aan een competitie met achttien ploegen in vergelijking met de normale zestien, dan zitten daar toch plots twee extra bendes losers in waarvan de mindere ploegen wat meer puntjes konden afsnoepen en het dichter bij elkaar lag. Die twee laatste zijn Cercle en Waasland-Beveren op dit moment, dus die twee ploegen eens weggelaten uit het huidige kalender met links de gewone stand en rechts de aangepaste met gemiddelde punten per match ernaast:Vanaf nummer 6 in het klassement hebben ze nog geen 50% van de punten gehaald, RSCA heeft er juist 46 van de 90. Tweede heeft 56% van de punten, toch heel zwak jaar (of spannend?)
edit: Nu als je vorige jaren bekijkt precies niet zo uitzonderlijk, nog steeds laag maar meestal is het verschil met de eerste niet zo groot![]()