Gans Europa lacht ons uit daarmee.
Er is niemand in Europa die ons hiermee uitlacht maar het had waar kunnen zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gans Europa lacht ons uit daarmee.
Amai, chapeau dat jij al die veredelde oefenmatchen bekijktAls ik niks anders te doen heb, dan kijk ik ja. Toch bijna alle matchen gezien tot dusver.

Ge moogt gerust zijn dat iedereen ons hiermee uitlacht. Alle buitenlandse coaches/spelers snappen er niets van!Er is niemand in Europa die ons hiermee uitlacht maar het had waar kunnen zijn.
Gisteren na de match hebben ze de beelden getoond waar beslist op is, je ziet dit ingezoomde beeld met de lijn en erna een beeld van Morris die de bal juist trapt (op dit beeld zie je ook de rest van het veld). Geen twijfel mogelijkALS de VAR op DIT beeld beslist is Union toch gewoon dik genaaid ?
Pas op ik zeg niet dat het geen buitenspel is hè, Maar men ziet de bal niet vertrekken. De frame ervoor of erna staat die kerel wss ook daar, maar als je het niet kan zien kan je er toch niet op beslissen ?
@Gavin hoe zit dat juist ?
Het is toch altijd geweest, als de VAR het niet kan zien blijft de beslissing van de ref, op dit beeld kan je het niet volledig zien (ook al voel je aan dat het zo is)
Die vervanging is toch al bezig (en ze zijn nog niet weg)? Buchanan en Skov zijn o.a. daarvoor gehaald. Hopelijk schakelt de nieuwe coach weer over naar een 4-3-3 met Buchanan en Skov als flankaanvallers. Mignolet - Mata - Mechele - Nsoki - Meijer - Balanta - X - Vanaken - Skov - X - Buchanan.Bleh die marginalen die half dreigen om (grotendeels) wat brave huisvaders van fans te gaan bedreigen… Ik schaam mij daarvoor als Antwerpenaar. Dieptriest. Voor mijn part slaat de politie elks van dat tuig de hersenpan in en steken ze een levenslang stadionverbod in hun broekzak. Heeft niets te maken met voetbal.
Bon, Union grijpt naast de titel. Beetje spijtig toch, zij verdienden het echt wel. Tegelijk zijn dit net wel de matchen die ze moeten winnen. Maar ik heb wel de indruk dat ze ons op Europees vlak goed gaan vertegenwoordigen indien ze de coach kunnen bijhouden en de vertrekkers goed opvangen. En Club is gewaarschuwd. Als zij Lang en CDK niet goed vervangen kunnen 3-4 clubs hen flink bedreigen. Vooral een goede coach zal ook essentieel zijn… Het is geen moment om een Leekens aan te trekken.
CDK is wel een hele grote aderlating. Zowet voetballend als op vlak van scorend vermogen. En Skov lijkt een schot in de roos te zijn, Buchanan voorlopig nog niet. Daarnaast is Balanta eigenlijk niet goed genoeg maar in de JPL lukt het er wel mee. En op de 8 is iedereen nu wel wat ondermaats, dus daar moet ook een goede speler in de plaats komen. Mechele heeft het ook wel enkele keren laten afweten, mist toch wel wat snelheid enzovoort.Die vervanging is toch al bezig (en ze zijn nog niet weg)? Buchanan en Skov zijn o.a. daarvoor gehaald. Hopelijk schakelt de nieuwe coach weer over naar een 4-3-3 met Buchanan en Skov als flankaanvallers. Mignolet - Mata - Mechele - Nsoki - Meijer - Balanta - X - Vanaken - Skov - X - Buchanan.
Een sterke 8 en spits voor de basis hebben ze zeker nog nodig. Voor de rest aanvullen.
Brugge zoekt een diepe spits en Zinho Gano heeft zijn bingokaart met JPL clubs bijna compleet. Match made in heaven.Het zoveelste seizoen dat we op zoek moeten naar een spits, CDK vervangen zal niet lukken, Dost en Adamyan zijn zo goed als weg en een Perez is daar nog niet goed genoeg voor.

Gaat naar RSCA of Standard moeten gaan daarvoorBrugge zoekt een diepe spits en Zinho Gano heeft zijn bingokaart met JPL clubs bijna compleet. Match made in heaven.
edit: Gano is al opgeleid door Club![]()
BuchananIk weet nog dat men butchanen gehaald is voor voorzetten, maar echt veel is daar toch nie uit gekomen. Doet veel loopwerk dat is wel oke en kopje erbij houden zou ik zeggen

Jammer, had gehoopt dat ze Slot durfde over te nemen van Feyenoord.Schreuder officieel naar Ajax. Goed gewerkt maar niet het voetbal dat ik wou zien, als hij hier weg gaat als kampioen kan je enkel maar tevreden zijn.
![]()
Club Brugge-trainer Alfred Schreuder officieel naar Ajax: "Maar eerst afscheid met prijs" | sporza
Wat hij gisteren weigerde te bevestigen, is nu toch al officieel. Club-trainer Alfred Schreuder trekt volgend seizoen naar Ajax Amsterdam. De Nederlander tekent er een contract voor twee seizoenen. "Dit is een geweldige kans", vertelt hij.sporza.be