Jupiler Pro League 2021-2022

Schreuder officieel naar Ajax. Goed gewerkt maar niet het voetbal dat ik wou zien, als hij hier weg gaat als kampioen kan je enkel maar tevreden zijn.

Jammer zou hem graag eens een seizoen en voorbereiding laten doen bij ons, wat nu Vrancken ?

belgium_marc_wilmotscdailyvedas.jpg

Hein mag echt wel komen van mij, zou echt wel goed voetbal moeten kunnen brengen met deze kern.
Direct 3 matige kuttransfers inkomende en Europees hopen dat elke tegenstander weigert 1-2 keer te scouten. :unsure:

Tactisch veel te star en slap. Goed om een middenmoter te dwingen om te blijven ‘voetballen’ maar voor de rest echt ondermaats. Telkens gefaald bij topclubs en nooit wat uit geleerd…

Wedstrijd uitgesteld gekeken gisteren. Ik ga niet zeggen dat het een oververdiende overwinning was, maar het is alleszins geen gestolen overwinning. Beide ploegen konden winnen. Union had het betere spel, maar wij hadden toch wel iets meer en betere kansen vond ik. Al mogen we zeker Mignolet bedanken dat Union niet gescoord heeft.

Nu kan het 'Mignolet is zijn geld niet waard' wel terug in de frigo!

Vandaar dat ik meteen deze post erbij haal. Ik heb hier een aantal keer (imo terechte) kritiek geleverd op Mignolet, maar als het goed is mag het ook gezegd worden natuurlijk. Hij heeft op tijd zijn vorm gevonden en dat we nog steeds zonder tegengoal zitten in de Play-Offs (in totaal zelfs vijf wedstrijden trouwens) is mede dankzij hem.

Oprecht jammer voor Union trouwens. Als het niet tegen Club Brugge was had ik ze absoluut de titel gegund na zo'n seizoen. Ze hadden het ook zeer zeker verdiend, maar in mijn ogen niet meer of minder dan Club Brugge uiteindelijk. Wie van beide op het einde kampioen wordt heeft het gewoon verdiend. Union heeft een hele sterke run neergezet in de eerste seizoenshelft, maar na nieuwjaar is de motor toch hier en daar wat beginnen sputteren, terwijl Club ondertussen aan 34 op 36 zit geloof ik. Als je trouwens 10 op 12 pakt tegen uw rechtstreekse concurrent, die dan ook nog eens geen enkel doelpunt kan maken, dan verdien je gewoon de titel.

Terug
Bovenaan