Jupiler Pro League 2021-2022

Vond dat wel schrijnend hoe die constant loopt te sloffen. Kreeg in dat vak waar ik zat ook veel verwijten naar zijn kop tegen Brugge.

Staat wel haaks op hoe Bayern speelt.

Die zal gewoon moeten blijven voor zijn eigen ontwikkeling.
Als die bij ons maar 60 minuten mee kan, hoe gaat die dan het tempo bij Bayern volhouden
Gaat nooit goed genoeg zijn voor Bayern natuurlijk, maar kan misschien wel nog iets opbrengen zodra hij zich gaat ontwikkelen en een middenmoter hem gaat halen. Ben benieuwd of een Feyenoord of PSV zijn kans gaat wagen om hem te huren komend seizoen.

Wat een belachelijke zak is het toch zeg.

"die bouw je niet door alleen een sportief directeur te kopen of wat transfers te doen. Het is jaren hard werken en weten wat je DNA is."
- "Het is zeker niet alleen aan de spelers te danken, ook aan mijzelf die achter de schermen werkt. Geef mij krediet pls"

"Het was niet Club Brugge tegen Union, maar wel Club Brugge tegen Brighton. Dat is een ander verhaal. Brighton is een club met veel meer middelen dan wij, die Union gebruikt voor een bepaald doel. Dan moet je tegen Brighton vechten."
- Union had de titel gewoon gekocht vanuit tweede klasse met Brightongeld, en dat is volledig anders dan de 50 miljoen die ik heb uitgegeven. Hoe dat precies rijmt met zijn eerste quote hierboven, niemand die het weet buiten narcisme.

"Ik hoop dat Roberto Martinez dat kan uitstralen of nalaten."
- "Bobby Martinez is wel mijne man he, ik heb die binnengehaald, geef mij krediet pls."

"We moeten staan voor dominant voetbal én dat ook uitdragen bij onze clubs. Daarom ben ik blij dat wij kampioen zijn: wij staan voor gedurfd en dominant voetbal. "
- Euh, gij staat voor een (modern) bedrijf dat met geld succes koopt. Gedurfd en dominant voetbal heb ik weinig gezien, en ge zijt dit seizoen enkel kampioen geworden omdat ge het geld hebt om individueel talent te kopen. Niks anders. Brugge is IMO enkel kampioen omdat Union het onderling niet afmaakte terwijl ze Brugge echt wel domineerden, dus wat een onbetamelijke uithaal naar een kleine club op een moment dat ge een semi-gepikte titel hoort te vieren.

"het instituut Club Brugge"
- Amai, Anderlechtjaloezie.

"De belasting zal enorm hoog zijn - daar moet toch eens kritisch naar gekeken worden."
- De belasting is net erg laag, anders kon ge u niet een ploeg bij elkaar kopen.

Groot geld, kleine man.

Wat een anti voetbal 😂

Precies zo'n combinatie van Standard en Antwerp en maar counteren, fouten maken en tempo breken.

Daarstraks zei ik nog dat Union de mooiere kampioen zou zijn, maar die hebben toch ook enorm triestige matchen gespeeld dit seizoen amai

Hoeveel Chance kunt ge hebben.

Voor die viering moogt ge hem gewoon geel geven, 1e helft 2 minuten tijd winnen

Allè nu Burgers ook ff torpederen zegt hm

Hij is volledig de pedalen kwijt

Elleboog op Murillio, Kandous op Zirkzee zijn enkel en wat fluit hm. Vanderheide die omwaait

Hahaha die zijn dus serieus?
Visser was idd rotslecht, maar die heeft deze match echt niet pro club gefloten...
Dus die willen echt dat Lang een 2e gele kaart kreeg voor een tackle op zijn voet?

Haroun onbestraft in het begin, Naingolan met een schaar langs achter onbestraft...
Ja die kaart voor Dwomoh was onterecht maar das dan ook al. Frey duwt eerst Mechele omver dusja.

Die de laet zijn geel was dan nog eens meer dan terecht, dan zou ik toch vooral mijn mond houden ipv de scheidsrechter van bewuste partijdigheid te beschuldigen.

Burgess nog eens.
Ben blij dat iemand van een andere ploeg het ook eens ziet. Union enorm veel meeval gehad met scheidsrechterlijke beslissingen in bepaalde matchen.

Maar dat mag niet gezegd worden want alleen de grote ploegen hebben dat :unsure:

Ik hoop dat ze bij Antwerp nu ook aan het kijken zijn en dat dan nog eens ene komt klagen

Natuurlijk kunnen ze klagen hè.
Als Mechele rood krijgt draait de VAR dat nooit terug en hij geeft geen fout op Lang dus hij ziet het als swalbe dan kan hij 2e geel geven. Zou belachelijk zijn, maar het had ook anders kunnen uitdraaien met onze arbitrage

Terug
Bovenaan