Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
309.Hoeveel minuten van die 360 hebben wij dit seizoen eigenlijk niet op achterstand gestaan tegen Union. Tjonge jonge.
teveelHoeveel minuten van die 360 hebben wij dit seizoen eigenlijk niet op achterstand gestaan tegen Union. Tjonge jonge.
Straf wel inderdaad309.
0-1 20', 1-1 45+2, 1-2 62' Anderlecht - Union 1-3
1-0 11' Union - Anderlecht 1-0
1-0 3' Union - Anderlecht 3-1
0-1 2' Anderlecht - Union 0-2
+ Blessuretijd

dus die eerste match mis ik al.
En daarmee gun ik club niks. Altijd dit gedoe en uitspraken.![]()
"We speelden niet tegen Union, maar Brighton": Bart Verhaeghe vindt titel Club zege voor Belgisch voetbal | sporza
Vijf titels in zeven jaar. Onder Bart Verhaeghe groeide Club Brugge uit tot de absolute grootmacht van het Belgische voetbal. Volgens de voorzitter is het kampioenschap van blauw-zwart overigens een goeie zaak voor het hele land: "Want wij stonden voor gedurfd en dominant voetbal."sporza.be
En dat slaat dan ook weer nergens open toegeven dat ze met veel geluk kampioen zijn gespeeld.

Die Yves toch, de sloeber.zwak van vanderhaegen dat hij union aanvalt....
Union is Udav gratis gaan ophalen in de Duitse 3e klasse hé.Dat Mitoma en Undav een serieuze meerwaarde waren en anders wellicht niet haalbaar waren voor Union kan kloppen. Maar Verhaeghe moet niet klagen..
Union heeft knap werk geleverd de laatste jaren. Als je mooi voetbal kan combineren met fysieke en mentale kracht dan heb je het gewoon goed gedaan. Benieuwd wie ze aan boord kunnen houden en wie ze kunnen binnenhalen volgende transferperiode.
Mocht ik club zijn: ik kocht Nielsen en zet Odoi op de plaats van Mata (die zal toch ooit eens vertrekken zeker?)
).Union zit toch sowieso in de groepsfase EL als ze in de voorronde CL worden uitgeschakeld?Ziet er naar uit dat Europese groepsfase voor RSCA en Antwerp moeilijk gaat worden. Zijn niet beschermd in de laatste voorronde en daar kunnen moeilijke tegenstanders uit komen. Hopelijk Union naar EL want ook niet makkelijk en normaal gezien mag het voor Gent niet mislukken ().
Gepikt van SN3 maar dit zou de laatste voorronde zijn op basis van de laatste nog niet definitieve standenWat kan Anderlecht zoal tegenkomen in die voorronde?
Villarreal
Basel
Slavia Prague
Young Boys
AZ
PAOK
Istanbul Basaksehir
Maccabi Tel Aviv
Omonia Nicosia
West Ham United
Astana
Molde
Zorya
Fenerbahce
FCSB
BATE
Rapid Vienna
Op Villareal en West Ham na zijn dat toch allemaal haalbare kaarten voor Anderlecht?Gepikt van SN3 maar dit zou de laatste voorronde zijn op basis van de laatste nog niet definitieve standen