Jupiler Pro League 2022-2023

Misschien is deze vraag eerder voor een apart topic: zijn er hier mensen met een abonnement bij een club?
Zo ja, bij welke? Hoe lang al? Overwogen om niet te verlengen?
Het hoeft niet per se bij een eersteklasser te zijn.. ik overweeg eentje te nemen bij plaatselijke eerstenationaler (3de klasse van vroeger)
Zijn de aanvangsuren geen struikelblok in 1A?
Zowel een abonnement gepakt op 1A als 1B voor Genk. Ik hoop dat we het in 1A goed gaan doen, maar anders is er die troost voor de jonkies in 1B. Daar verwacht ik heel veel van.

Zowel een abonnement gepakt op 1A als 1B voor Genk. Ik hoop dat we het in 1A goed gaan doen, maar anders is er die troost voor de jonkies in 1B. Daar verwacht ik heel veel van.
Wat betalen jullie voor 1B? Bij ons zit dat standaard in het abo van 1A (maar dat is kostelijk genoeg natuurlijk).

Om te antwoorden op de vraag: ik heb een abo sinds een jaar of 20 bijna maar overwoog om mijn net verlengde abo (net voor het vertrek van Kompany) in te leveren. De degout was vrij groot. Enfin nog steeds al kan het transferbeleid mij wel smaken.
Ik ga echter met iemand anders en wilde die niet alleen laten zitten. Dus ja zit nog wel met het abo maar heb hem laten weten dat ik niet weet of de goesting heel hard is om veel te gaan kijken. We zullen wel zien.

Ik denk dat ik vooral veel 1B ga zien.

Hoop dat Standard dit jaar beter uit de verf komt. 3-1 straks

Ook wat jeugd spelers doorgeschoven, Avenatti komt terug van beerschot. De club is overgenomen door amerikanen geen idee wat die willen bereiken op korte termijn.
Amerikanen willen maar 1 ding. Return on investment.
Gaan ze bij Chelsea ook nog wel door hebben. (Hopelijk van niet)

Van Avenatti ga je ook niet snel af geraken vrees ik, die stond in 2021 nog in de top-10 grootverdieners in de JPL met 1.7 miljoen per jaar.

edit: contract loopt eind dit seizoen af, nog even volhouden dus :tongue:

Van Avenatti ga je ook niet snel af geraken vrees ik, die stond in 2021 nog in de top-10 grootverdieners in de JPL met 1.7 miljoen per jaar.

edit: contract loopt eind dit seizoen af, nog even volhouden dus :tongue:
Een trebeleke 😆 vind dat een zeer matige aanvaller dat terzijde.

Terug
Bovenaan