Hans Moleman
Well-known member
Echt dude?tja, probleem van de journalisten in België hé -> als je te kritisch bent kan je de volgende keer op je kin kloppen als je interviews/info wil.
Zou het wel erg vinden voor Mazzu -> zou dezelfde weg opgaan als Hein -> het goed doen bij een kleine club maar dan wel falen bij Genk én bij rsca. Terwijl ik er zeker van ben dat beiden goede trainers zijn, anders haal je niet de resultaten die zij gehaald hebben.
Terwijl de alom toegejuichte Kompany nog niks heeft gerealiseerd qua resultaten...
Eerste deel van u post uiteraard de nagel op de kop. 2 de deel ben ik het ook mee eens.
Maar waarom toch steeds die onnozele Kompany sneren. Niet alleen van jouw, maar de persjongens hebben daar de laatste maanden ook een handje van weg.
Terwijl je nu net ziet hoe goed die 4de en 3de plaats uiteindelijk waren, dan ook nog eens met vaak voetbal die de standaard van de Jupkes league overtrof. Trouwens genoeg gefrustreerde journalistjes die Kompany helemaal niet toejuichen.
Toch wel van mijn stoel gevallen toen ik Petertje zijn analyse las. Slaat ook nergens op. Is zogezegd de schuld van de Neerpede cultuur, om vervolgens wel alle ervaren spelers (terecht) te gaan fileren. Verschaeren, Amuzu en Delcroix kan je trouwens nog moeilijk jeugd noemen.
Daartegenover staan onze futures die gewoon iedere week net heel veel vechtlust tonen. En Zeno Debast doe onze beste speler is dit seizoensbegin, en Duranville die de meubelen moet komen redden. Nee, Peterke, je slaat de bal helemaal mis. Maar mss heeft hij zich wat laten beïnvloeden door de tentakels van Vandenhaute bij de sporza redactie? Want een vertrek van Mazzu, is gezichtsverlies voor de vriend van de media.