Jupiler Pro League 2022-2023

Met Vincent hadden ze veel tijd gekocht denk dat er niemand op aarde is die zo geliefd is door de rsca fans. Dat Mazzu een goede of slechte trainer is laat ik in het midden maar als je hem haalt is teken dat je puur voor resultaten gaat en net dit is fout aant gaan. Ook niet vergeten dat ze pak goede spelers verloren hebben cellen,gomez ,zirkzee en kouame rafa die weer een jaartje ouder is. Ik zie ze dit niet opgelost worden op korte termijn.

Idd, zoals zo vaak, snapt Kenneke het echt wel. En dat als niet Anderlecht fan. Knap.

Nu nog de Sporza crew. Maar volgens hen is het het uitvallen van Trebel, en de spelers die bepamperd zijn.

Met Vincent hadden ze veel tijd gekocht denk dat er niemand op aarde is die zo geliefd is door de rsca fans. Dat Mazzu een goede of slechte trainer is laat ik in het midden maar als je hem haalt is teken dat je puur voor resultaten gaat en net dit is fout aant gaan. Ook niet vergeten dat ze pak goede spelers verloren hebben cellen,gomez ,zirkzee en kouame rafa die weer een jaartje ouder is. Ik zie ze dit niet opgelost worden op korte termijn.
Zeker. Buiten Kompany is Cullen gewoon een heel erg groot verlies. Gomez maakt ook aardig wat minuten bij City. Dus dat is ook een aderlating op de linkerkant. Maar dan nog zou er nu toch voldoende materiaal moeten zijn om rond de 4de plaats te spelen. Het systeem dat hij speelt ( 3-5-2) heeft hij gewoon niet de spelers voor. Daar moet al eerst aan gesleuteld worden. Maar dan nog, dit seizoen is het kalf al verzopen. Top 3 is al weg en voor de 4de plaats heb je elk rechtstreeks duel al verloren. Het bestuur moet ook naar zichzelf kijken : De transfers die ze gedaan hebben kan je momenteel onmogelijk goed noemen. Silva doet zen werk maar Esposito, Ishak, Angulo, vallen nu eigenlijk al redelijk door de mand. Ik weet dat het nog vroeg is maar positief zie ik dat niet in. Diawara en Vertonghen hebben ook amper ritme. Dat gaat ook nog weken duren eer die op niveau gaan zijn. Als ze al op niveau gaan geraken.

Met Kompany waren ze stappen voorwaarts aan het zetten. Die speelt nu ook mooi voetbal bij Burnley. Ze hebben gekozen om opnieuw stappen achteruit te zetten. Dit gaat eerder weer een paar seizoenen duren. Eerlijk gezegd durf ik zelf niet meer te denken dat dit ooit nog goed gaat komen en ze de volgende 10 jaar zelfs ooit zullen mee doen voor de landstitel. De tegenstanders worden alleen maar rijker en sterker.

Laatst bewerkt:
Ai paar dagen nog een artikel gelezen over hem en vreesde toen al beetje dat het niet lang meer zou duren…

RIP Mister Michel

Het leven is soms raar. Ik was zaterdag nog een artikel van hem aan het lezen in de krant en paar dagen later is hij dus gestorven.
RIP Mister Michel 💜🤍

De 0-4 overwinning van Club in de CL was er teveel aan. :unsure:

RIP. Inderdaad een kleurrijk figuur maar wel met een duidelijk clubhart. En tegenwoordig is zoiets zeldzaam.

Ik denk dat ze verwacht hadden dat Mazzu een voltreffer ging zijn. Kompany had zijn duidelijke gebreken, maar er was wel een niveau waar men niet vaak onder ging. En er was ook een sfeer waar men kon groeien en waar fouten voorlopig door de vingers konden worden gezien.

Zeker dat laatste is nu weg. Mazzu is geen clubicoon, heeft geen internationale presence, geen bepaalde band met de spelers, is overgekomen met controverse en er moet heel duidelijk nu gepresteerd worden. Kompany is niet buitengezet om vervolgens verder aan te modderen. Die plotse druk is verstikkend denk ik. En ik vrees dat Mazzu niet de man is om daar mee om te gaan.

Ik vond Kompany niet ideaal op veel vlakken, maar je kon die wel enkel laten vertrekken na een titel en full rebuild of er moest een force of nature in de plaats komen. Anders is het boel. Ik vrees dat het boel gaat worden. Maar bon, er rest nog tijd…

Ik denk dat ze verwacht hadden dat Mazzu een voltreffer ging zijn. Kompany had zijn duidelijke gebreken, maar er was wel een niveau waar men niet vaak onder ging. En er was ook een sfeer waar men kon groeien en waar fouten voorlopig door de vingers konden worden gezien.

Zeker dat laatste is nu weg. Mazzu is geen clubicoon, heeft geen internationale presence, geen bepaalde band met de spelers, is overgekomen met controverse en er moet heel duidelijk nu gepresteerd worden. Kompany is niet buitengezet om vervolgens verder aan te modderen. Die plotse druk is verstikkend denk ik. En ik vrees dat Mazzu niet de man is om daar mee om te gaan.

Ik vond Kompany niet ideaal op veel vlakken, maar je kon die wel enkel laten vertrekken na een titel en full rebuild of er moest een force of nature in de plaats komen. Anders is het boel. Ik vrees dat het boel gaat worden. Maar bon, er rest nog tijd…
De arrogantie van het huidig bestuur is gewoon een boomerang in het gezicht vanwege gebrek aan kennis van het eigen potentieel, hoe een kleedkamer werkt en de stijl van het huis en relatie met de supporters.

Terug
Bovenaan