Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De laatste echte Anderlechtman die handelde met kennis en rationaliteit en die minder bezoedeld was door zijn eigen ego.RIP Mister Michel. Zilveren vos
Samen met hem sterft èèn van de laatste stukjes van het grootse Anderlecht
Zo'n goeie hebben wij nooit meer gehad![]()
Komaan, die mens had een mooie leeftijd, veel bereikt en veel uit het leven gehaald. Als je dat al niet meer mag relativeren met een mopje…Wat heeft dat ermee te maken … Mopkes zijn beetje misplaats maar Khad misschien niks anders van verwacht
Kom kom , ni zeveren , of hij op leeftijd was ofniet , ge kunt u clubkleurkes effe opzij zetten uit respect heKomaan, die mens had een mooie leeftijd, veel bereikt en veel uit het leven gehaald. Als je dat al niet meer mag relativeren met een mopje…
Twas nu niet bepaald onverwacht hé, als je hem de laatste jaren zag, en het is ook niet dat iemand hier er een persoonlijke band mee had…
Benieuwd of de kranten nu ook gaan schrijven dat hij te veel het excuus van de jonge ploeg aanhaalt.Nu zit Mazzu zich ook al te verstoppen achter Neerpede.
Was ten tijde van Hasi zijn gefaal net hetzelfde.
Ik weet dat er hier soms wat sceptisch zojn over Neerpede. Maar wat een bullshit om de miserie in die gasten hun schoenen te gaan schuiven.
Onze beste speler dit seizoen is een 18 jarige die net uit Neerpede komt.
De speler die Anderlecht wat meer laat voetballen met zijn flitsen, en ons de overwinning tegen Silkeborg schenkt is een 16 jarige net uit Neerpede.
Ja, Amuzu en Verschaeren zijn heel zwak dit seizoen. Maar die spelen al 4 jaar profvoetbal. Over wie hebben we het dan Felice? Hoedt? Delcroix? Refaelov? Murillo? Ashimeru? Raman? Ishaq? Esposito? Trebel? Van Crombrugge? Diawara? Vertonghen? Of spelers die sporadisch mee mogen doen als Stroeykens, Kana en Arnstad?
Wat ik vooral merk is dat de jonge gasten uit de jeugd vaak uitblinken bij hun eerste matchen en dan direct door supporters én media gehyped worden tot basisspeler en redder van rsca (en nationale ploeg bij uitstek). Het is ook logisch dat zij die aanpassingen moeilijker verteren en een terugval kennen. Maar ik heb soms het gevoel dat die te snel ook door het bestuur en/of trainer die rol worden opgedrongen. Sommige van die jongens hebben dan ook nog eens een entourage waar het niet snel genoeg kan zijn waardoor die ook al een basisplaats beginnen te eisen of ze zijn nukkig (zoals El Hadj bijvoorbeeld). Het zijn niet allemaal Kompany's en Lukaku's die zo'n overstap moeiteloos maken.Nu zit Mazzu zich ook al te verstoppen achter Neerpede.
Was ten tijde van Hasi zijn gefaal net hetzelfde.
Ik weet dat er hier soms wat sceptisch zojn over Neerpede. Maar wat een bullshit om de miserie in die gasten hun schoenen te gaan schuiven.
Onze beste speler dit seizoen is een 18 jarige die net uit Neerpede komt.
De speler die Anderlecht wat meer laat voetballen met zijn flitsen, en ons de overwinning tegen Silkeborg schenkt is een 16 jarige net uit Neerpede.
Ja, Amuzu en Verschaeren zijn heel zwak dit seizoen. Maar die spelen al 4 jaar profvoetbal. Over wie hebben we het dan Felice? Hoedt? Delcroix? Refaelov? Murillo? Ashimeru? Raman? Ishaq? Esposito? Trebel? Van Crombrugge? Diawara? Vertonghen? Of spelers die sporadisch mee mogen doen als Stroeykens, Kana en Arnstad?
Wat moet je anders doen als het wapperen met de armen niet helpt?Deschacht was ook zo een kampioen om de jeugd voor de bus te gooien als het niet draaide.
Maar Mazzu moet zelf iedere keer teruggrijpen naar zo'n speler op het tij te doen keren want de ervaren spelers falen voorlopig. Gemiddelde leeftijd tegen Silkeborg bvb was meer dan 26jaar van de basisploeg (zelfde gemiddelde leeftijd als de zogeroemde mannen van Union) en die hebben gewoon gigantisch slecht gespeeld. Er moest ene 16 jarig ventje de ploeg gaan redden.Wat ik vooral merk is dat de jonge gasten uit de jeugd vaak uitblinken bij hun eerste matchen en dan direct door supporters én media gehyped worden tot basisspeler en redder van rsca (en nationale ploeg bij uitstek). Het is ook logisch dat zij die aanpassingen moeilijker verteren en een terugval kennen. Maar ik heb soms het gevoel dat die te snel ook door het bestuur en/of trainer die rol worden opgedrongen. Sommige van die jongens hebben dan ook nog eens een entourage waar het niet snel genoeg kan zijn waardoor die ook al een basisplaats beginnen te eisen of ze zijn nukkig (zoals El Hadj bijvoorbeeld). Het zijn niet allemaal Kompany's en Lukaku's die zo'n overstap moeiteloos maken.
Dat die jongens allemaal talent hebben dat ziet iedereen, maar dat is natuurlijk geen blijvende garantie op succes op het hoogste niveau.
Kompany, Lukaku en ook Tielemans speelden ook met ups en downs (ok Kompany misschien minder) en kregen ook een pak kritiek na een tijdje. Zo’n Van Haezebrouck, toen nog co-commentator, wist toen te stellen dat Kompany het niet ging maken in het buitenland.Wat ik vooral merk is dat de jonge gasten uit de jeugd vaak uitblinken bij hun eerste matchen en dan direct door supporters én media gehyped worden tot basisspeler en redder van rsca (en nationale ploeg bij uitstek). Het is ook logisch dat zij die aanpassingen moeilijker verteren en een terugval kennen. Maar ik heb soms het gevoel dat die te snel ook door het bestuur en/of trainer die rol worden opgedrongen. Sommige van die jongens hebben dan ook nog eens een entourage waar het niet snel genoeg kan zijn waardoor die ook al een basisplaats beginnen te eisen of ze zijn nukkig (zoals El Hadj bijvoorbeeld). Het zijn niet allemaal Kompany's en Lukaku's die zo'n overstap moeiteloos maken.
Dat die jongens allemaal talent hebben dat ziet iedereen, maar dat is natuurlijk geen blijvende garantie op succes op het hoogste niveau.
Tegen Westerlo zag je ook Hoedt kwaad worden op een jeugdspeler terwijl het zijn fout was, lieten ze in Extra Time zien dacht ik. Lijkt me ook niet het soort leiderschap dat je nodig hebt in zo'n jonge ploeg. Bij ons durft De Laet dat ook wel eens doen maar die werpt zich wel niet op als de leider van de groep.Ik begrijp niet dat het bestuur zo’n uitspraken toestaat want je moet de jeugd net in bescherming nemen. Deschacht was ook zo een kampioen om de jeugd voor de bus te gooien als het niet draaide.
Hij maakt gewoon een onnozel grapje over een publiek figuur. Echt onrespectvol vind ik dat niet. Over respect gesproken: dat was mister Michel ook niet altijd met zijn uitspraken over stakers en homo's.Kom kom , ni zeveren , of hij op leeftijd was ofniet , ge kunt u clubkleurkes effe opzij zetten uit respect he
Kweet dat da voor sommige moeilijk is maar als Bartje sterft ga ik ook ni zeggen : Eindelijk .
Als hij niet goed speelt, mag er toch gezegd worden dat hij niet goed speelt?Diawara krijgt na anderhalve match wel veel kritiek hier. Geef die toch wat tijd.
Wel, precies dit. De talenten zijn al jaren niet goed omringd en dat kan je enkel oplossen met veel geld (is er niet), goedkope gokjes (spelers zoals Cullen of Gomez stonden er direct, maar daar is het bij Verbeke meer miss dan hit) of gewoon, geduld. Maar dat laatste had men niet.Tegen Westerlo zag je ook Hoedt kwaad worden op een jeugdspeler terwijl het zijn fout was, lieten ze in Extra Time zien dacht ik. Lijkt me ook niet het soort leiderschap dat je nodig hebt in zo'n jonge ploeg. Bij ons durft De Laet dat ook wel eens doen maar die werpt zich wel niet op als de leider van de groep.
Een groeiend jeugdproduct heeft er geen baat bij om iedere week elke match te moeten spelen.Als hij niet goed speelt, mag er toch gezegd worden dat hij niet goed speelt?
Ik geloof best dat die jongen een meerwaarde kan zijn, maar als hij gehaald wordt om een groeiend jeugdproduct te blokkeren, en als men ondertussen in matchen de jongeren eruit gaat pikken om de schuld te geven dat het niet goed loopt, dan moet zo'n kerel wel direct presteren imo.
Een groeiend jeugdproduct heeft er geen baat bij om iedere week elke match te moeten spelen.
Als al je aankopen direct rumoer bij de eigen supporters horen bij een slechte actie of pass is dat ook niet bevorderlijk voor het vertrouwen.
Club heeft diezelfde situatie gehad met keepers en spitsen... Wellicht kunnen die beter presteren mochten ze iets meer krediet krijgen.
No offence maar hoe zou die ooit direct kunnen presteren? Als ik Transfermarkt eens bekijk dateert die zijn laatste competitiematch van 13 december 2021 en dan nog maar 26 minuten. Verder wat matchen met de nationale ploeg en voor de rest heeft die niks gespeeld.Als hij niet goed speelt, mag er toch gezegd worden dat hij niet goed speelt?
Ik geloof best dat die jongen een meerwaarde kan zijn, maar als hij gehaald wordt om een groeiend jeugdproduct te blokkeren, en als men ondertussen in matchen de jongeren eruit gaat pikken om de schuld te geven dat het niet goed loopt, dan moet zo'n kerel wel direct presteren imo.
Enfin het is vooral een reactie op Mazzu die veel kritiek heeft op jonge spelers die net tijd zouden moeten krijgen.