Jupiler Pro League 2022-2023

Idd, goed gespeeld. Draw had terecht geweest.

Fofana mag wel is naar de fitness om wa steviger tegen duels te kunnen, maar wat een dribbelkont 🤩

Wtf voor opstelling is dit bij Waregem? Dat Fadera een 5e gele kaart pakt om deze match te missen versta ik 100%. Met deze opstelling beginnen daarentegen is echt degoutant, beter direct forfait geven en deze match gewoon niet spelen dan. Triestig.
Makkelijkste zege vh seizoen. Meer gekeken naar Dante en andere randactiviteiten dan de match 😅

Vormer en vossen als invaller... Da is het idd gwn op voorhand opgeven. Straf wel

Wel mooie uitwuifmatch, en yorbe brengt meteen iets bij. Pas mal. Pas mal du tout

Na Hein zijn persconferentie ben ik er steeds meer van overtuigd dat die in de zomer naar Club komt, die doet precies wel heel hard zijn best om zich onmogelijk te maken in Gent. Parker als tussenpaus zoals Schreuder geweest. En ik zou het eerlijk gezegd zelfs niet eens erg vinden, ben wel curieus hoe dat zou onthaald worden door de rest van de Club-aanhang.

Na Hein zijn persconferentie ben ik er steeds meer van overtuigd dat die in de zomer naar Club komt, die doet precies wel heel hard zijn best om zich onmogelijk te maken in Gent. Parker als tussenpaus zoals Schreuder geweest. En ik zou het eerlijk gezegd zelfs niet eens erg vinden, ben wel curieus hoe dat zou onthaald worden door de rest van de Club-aanhang.
Ik heb Hein nooit echt moeten hebben, al is hij sinds hij zijn 2e passage bij Gent begon wel wat veranderd. Veel kritischer naar wat er binnenskamers gebeurt ipv calimero gedrag en focussen op een ander.

Ik zei het hier voor Parker kwam, ewel ik zou Hein toch eens willen zien.

Parker overtuigt me helemaal niet en wat vooral problematisch is is dat hij de jeugd gewoon compleet negeert.

Stel je een leegloop voor van Nusa, Sandra, 2 Audoors, Spileers, Vermant... Dat zou gewoon een drama zijn maar wel realistisch als Nusa, Sandra, Spileers en Lynt Audoor dit seizoen geen of amper kansen krijgen nog. Clement was de pedalen kwijt maar die gaf de jeugd tenminste kansen. Nu zijn we Mbamba, Lammens, Hautekiet en Engels kwijt.

Het middenveld van Antwerp (Vermeeren, Keita en Ekkelenkamp), gemiddelde leeftijd: 19,6 jaar. Ik hoop dat we die mannen nog een seizoen kunnen samen houden. Als Yusuf terug fit is, Stengsie terug uit schorsing en Scott wat meer matchritme heeft dan worden dat nog moeilijke keuzes voor Van Bommel.

Het middenveld van Antwerp (Vermeeren, Keita en Ekkelenkamp), gemiddelde leeftijd: 19,6 jaar. Ik hoop dat we die mannen nog een seizoen kunnen samen houden. Als Yusuf terug fit is, Stengsie terug uit schorsing en Scott wat meer matchritme heeft dan worden dat nog moeilijke keuzes voor Van Bommel.
Vermeeren , heerlijk voetballer :)

Weet jij wat er met Yusuf aan de hand is? Eerst was er sprake van een kleine blessure maar die staat onderhand ook al sinds november aan de kant.

Terug
Bovenaan