Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs zonder die match heeft Anderlecht een groot probleem. Volgende match is in Genk die je moet gaan winnen.. dat gaat niet gebeuren. BAS duurt altijd een paar dagen eer er een besluit komt. Daar is geen beroep meer op mogelijk.Als Chaleroi nog Mechelen cadeau krijgt heeft Anderlecht wel een groot probleem. Ik heb hier eigenlijk niets maar van gehoord sinds vrijdag?
Heb ik me vaak afgevraagd. Hier werd er zo positief gedaan over dat hij iets neergezet had etc... Maar resultaten waren vaak toch echt pover. Veel overwinningen met 1 goaltje verschil en veel billenknijpen. Knappe Europese kwalificaties maar wel elke keer met meer geluk dan kunde, al is het gewoon sterk gedaan van het telkens toch net over de streep te trekken.Doet Riemer nu eigenlijk zoveel beter dan Mazzu?
Jazeker. In het spel hebben we toch al veel betere dingen gezien dan onder Mazzu. De huidige kern is ook wat ze is. Te veel middelmaatDoet Riemer nu eigenlijk zoveel beter dan Mazzu?
Charleroi heeft ook nog Standard en Genk dacht ik. Dus Mechelen is volgens mij echt wel beslissend.Zelfs zonder die match heeft Anderlecht een groot probleem. Volgende match is in Genk die je moet gaan winnen.. dat gaat niet gebeuren. BAS duurt altijd een paar dagen eer er een besluit komt. Daar is geen beroep meer op mogelijk.
Die hebben die 2 matchen nog ja. Sowieso moet Anderlecht 6 op 6 pakken. En ze hebben nog geen enkele topper kunnen winnen dit seizoen ..Charleroi heeft ook nog Standard en Genk dacht ik. Dus Mechelen is volgens mij echt wel beslissend.
lol meende gij dat nu ....Doet Riemer nu eigenlijk zoveel beter dan Mazzu?
Vrijdag werd er samengezeten, volgende week ergens volgt de uitspraak.Als Chaleroi nog Mechelen cadeau krijgt heeft Anderlecht wel een groot probleem. Ik heb hier eigenlijk niets maar van gehoord sinds vrijdag?
Was toch paar weken geleden zo een tweet van een anderlechtaccount met geen enkele topmatch gewonnen, is dat ondertussen al gebeurd?lol meende gij dat nu ....
Nee maar Riemer heeft ook de pech gehad om meteen tegen Antwerp, Brugge, Union en Genk uit beker te moeten beginnen. Ondertussen is de ploeg wel beter op elkaar ingespeeld. Thuis tegen Standard verdiende ze bijvoorbeeld echt wel te winnen. Ze pakken nu 10 op 12 wat eigenlijk niet eens slecht is maar als ge zo ver in het klassement achter staat moet je alles winnen om verder te gaan. Onder Mazzu is er nooit 2 keer op rij gewonnen. Ik zou Riemer volgend jaar zeker aanlaten om te zien waar het naartoe gaat. Het is niet zijn fout dat hij moest overnemen op bijna een degradatieplaats.Was toch paar weken geleden zo een tweet van een anderlechtaccount met geen enkele topmatch gewonnen, is dat ondertussen al gebeurd?
https://sporza.be/nl/2023/04/08/van...chten-over-penalty-s-fout-moet~1680990163865/welke fase bedoel je dan? bij de goal?
Klopt altijd penaltie.Precies weinig sprake hier van dat penaltygeval van Union bij een 0-1? Dat is toch altijd een penalty?
maar ja, 'Varhaeghe' zal er wel weer tussen zitten zeker![]()

De enigen die hier "Varhaeghe" gebruiken zijn Club supporters die denken dat iedereen "Varhaeghe" gebruikt...Precies weinig sprake hier van dat penaltygeval van Union bij een 0-1? Dat is toch altijd een penalty?
maar ja, 'Varhaeghe' zal er wel weer tussen zitten zeker![]()
Goh ik zie een betere Vertonghen en Diawaralol meende gij dat nu ....