Jupiler Pro League 2022-2023

Als Chaleroi nog Mechelen cadeau krijgt heeft Anderlecht wel een groot probleem. Ik heb hier eigenlijk niets maar van gehoord sinds vrijdag?

Als Chaleroi nog Mechelen cadeau krijgt heeft Anderlecht wel een groot probleem. Ik heb hier eigenlijk niets maar van gehoord sinds vrijdag?
Zelfs zonder die match heeft Anderlecht een groot probleem. Volgende match is in Genk die je moet gaan winnen.. dat gaat niet gebeuren. BAS duurt altijd een paar dagen eer er een besluit komt. Daar is geen beroep meer op mogelijk.

Doet Riemer nu eigenlijk zoveel beter dan Mazzu?
Heb ik me vaak afgevraagd. Hier werd er zo positief gedaan over dat hij iets neergezet had etc... Maar resultaten waren vaak toch echt pover. Veel overwinningen met 1 goaltje verschil en veel billenknijpen. Knappe Europese kwalificaties maar wel elke keer met meer geluk dan kunde, al is het gewoon sterk gedaan van het telkens toch net over de streep te trekken.

Ik vind Riemer ook geen charisma uitstralen. Het is beter dan onder Mazzu, maar met alle respect zelfs Parker zou beter dan Mazzu gekund hebben denk ik.

Zelfs zonder die match heeft Anderlecht een groot probleem. Volgende match is in Genk die je moet gaan winnen.. dat gaat niet gebeuren. BAS duurt altijd een paar dagen eer er een besluit komt. Daar is geen beroep meer op mogelijk.
Charleroi heeft ook nog Standard en Genk dacht ik. Dus Mechelen is volgens mij echt wel beslissend.

Was toch paar weken geleden zo een tweet van een anderlechtaccount met geen enkele topmatch gewonnen, is dat ondertussen al gebeurd?
Nee maar Riemer heeft ook de pech gehad om meteen tegen Antwerp, Brugge, Union en Genk uit beker te moeten beginnen. Ondertussen is de ploeg wel beter op elkaar ingespeeld. Thuis tegen Standard verdiende ze bijvoorbeeld echt wel te winnen. Ze pakken nu 10 op 12 wat eigenlijk niet eens slecht is maar als ge zo ver in het klassement achter staat moet je alles winnen om verder te gaan. Onder Mazzu is er nooit 2 keer op rij gewonnen. Ik zou Riemer volgend jaar zeker aanlaten om te zien waar het naartoe gaat. Het is niet zijn fout dat hij moest overnemen op bijna een degradatieplaats.

Precies weinig sprake hier van dat penaltygeval van Union bij een 0-1? Dat is toch altijd een penalty?

maar ja, 'Varhaeghe' zal er wel weer tussen zitten zeker :unsure:
Klopt altijd penaltie.
Stel je voor, Gent dat eens meeval heeft met de arbitrage :)
Fase met Cuypers ervoor was ook niet 100% koosjer trouwens, we kunnen anders die fase er ook eens bijhalen? ;)
Of de belachelijk lichte discutabele strafschop die Club vorige week kreeg?
Ook weinig sprake van van jullie kant uit…

lol meende gij dat nu ....
Goh ik zie een betere Vertonghen en Diawara
N'Diaye gaat vaak uit de ploeg voor Sardella, wie begrijpt dat?

En zonder Slimani, onze 8e keuze als transfer zou ik het eigenlijk wel eens willen zien.
Om nog te zwijgen over een geweldige doelman

Uiteraard zie ik ook verbetering in het spel, maar het is toch ook nie geweldig

Terug
Bovenaan