DBK
Well-known member
Een welgemeende proficiat!4e overwinning van het seizoen en daar komt hier helemaal geen reactie op? Triestig forum!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een welgemeende proficiat!4e overwinning van het seizoen en daar komt hier helemaal geen reactie op? Triestig forum!
Ah yes,

Ik wist niet of ik over Beerschot moest posten in het pro league topic of de 1B topic4e overwinning van het seizoen en daar komt hier helemaal geen reactie op? Triestig forum!

Ik heb de uitslag pas net gelezen. Zo veel interesse in die wedstrijd gehad4e overwinning van het seizoen en daar komt hier helemaal geen reactie op? Triestig forum!

Morgen zonnetje, van 5 tot 6 happy hour buy 1 get 1 int stadion. Dochter bij de oma en opa
Ik heb er zin in
Maar aub niet onze jaarlijkse gigantische teleurstelling. Nu toch nog niet.
Voor dit nieuws had ik nog goede hoop dat plaats 5 of zelfs 4 mogelijk was maar nu zal het 6 worden.Einde seizoen voor Vincent Janssen: aanvalsleider van Antwerp moet onder mes door meniscusblessure
Na Toby Alderweireld (36) is Antwerp nu ook zijn vicekapitein kwijt in de belangrijkste fase van het seizoen. Vincent Janssen (30) liep een scheur in de meniscus op en gaat maandag onder het mes. De jacht op een Europees ticket wordt zo nog wat moeilijker voor de Great Old.
Cercle gisteren dan ook gelukkig de winst kunnen binnenhalen. Doen jullie volgende week nog eens hetzelfde tegen Kortrijk?4e overwinning van het seizoen en daar komt hier helemaal geen reactie op? Triestig forum!

Cercle gisteren dan ook gelukkig de winst kunnen binnenhalen. Doen jullie volgende week nog eens hetzelfde tegen Kortrijk?
Daarom dat we niet praten over je ploeg, je werkt nooit mee!Neen, want we spelen tegen STVV.
Is toch meestal zo met hem? En komt er nog veel te vaak mee weg.Samoise. Wat een gefrustreerd kereltje is dat?
Meer bezig met de tegenstander(s) dan met het voetbal
3 (gefloten) overtredingen intussen in de eerste 10 minuten
4 op 16 minuten nuIs toch meestal zo met hem? En komt er nog veel te vaak mee weg.