Keukenweegschaal

Aprella

Well-known member
Kan iemand een goede keukenweegschaal aanraden? Ik blijf er maar slechte kopen. Of de toch screen werk slecht of is niet te binnen als je vingers niet perfect proper zijn. Of de laatste die ik nu had is met druk knoppen maar die wil na een jaar of twee reageert ook weer niet goed meer.
Ik ben eigenlijk serieus aan het overwegen om gewoon een analoge te lopen in plaats van een digitale.

Kan iemand een goede keukenweegschaal aanraden? Ik blijf er maar slechte kopen. Of de toch screen werk slecht of is niet te binnen als je vingers niet perfect proper zijn. Of de laatste die ik nu had is met druk knoppen maar die wil na een jaar of twee reageert ook weer niet goed meer.
Ik ben eigenlijk serieus aan het overwegen om gewoon een analoge te lopen in plaats van een digitale.
ADE keukenweegschaal
Escali Primo
My-Weigh Maestro

Ik heb een ouder model van de bovenste, ondertussen toch al 10 jaar. Die is ok maar vreet batterijen. Moest ik nu een nieuwe kopen, zou ik waarschijnlijk de tweede nemen.

De onderste is een pak duurder maar is wel handig als je veel bakt, denk ik. Daar zijn de My-Weigh toestellen om gekend. Ik zou dan dit model kiezen omdat dat tot op 0,1g nauwkeurig weegt terwijl de andere tot op 1g gaan (De KD-8000 bv). Alleen jammer dat deze met afneembaar controlepaneeltje is, handig als je een grote kom er op hebt staan maar maakt het wel fragieler.

Terug
Bovenaan