Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb laatste tijd oa. Braze gekocht (17,06$), Microsoft (405,01$), NVDA (197,2$), NVO (36,34$), Adobe (260,92$), Netflix (maar al verkocht na 9 dagen na upswing), Gitlab (25,62$), Solvay (28,62€), DLocal (11,82$).Wat raad je aan?
Mja, stonden de verwachten t.o.v. GTLB echt nog zo hoog?Anderzijds: dat zijn groeibedrijven - als alles dan goed is behalve de mogelijke/verwachte groei - is het dan niet logisch dat het instant wordt verrekend? Dat is waarom ik altijd al schrik heb gehad van groeibedrijven - daar staan grote verwachtingen tegenover - als die niet 100% worden ingelost is dat snel -10 tot -90%. Met perfecte timing ben je wel op een paar jaar binnen, maar dat talent heb ik niet.
Zuiver speculeren van mij, maar best case standpunt :GTLB is nog meer bonkers dan SE. Op alle vlakken goed en een buy back aangekondigd en toch dalenHet enigste negatieve puntje was dus de guidance. Mogelijk zijn ze wat conservatief gezien al het drama.
Als ik in mijn eigen omgeving kijk dan zie ik ook niet meteen iets negatiefs voor Gitlab. Iedereen is tevreden en het blijft een tool dat nodig is.
Er niet meer IT'ers ontslaan ofzo. Er wordt gewoon meer verwacht of er wordt verwacht dat het allemaal sneller kan gaan.
Heb laatste tijd oa. Braze gekocht (17,06$), Microsoft (405,01$), NVDA (197,2$), NVO (36,34$), Adobe (260,92$), Netflix (maar al verkocht na 9 dagen na upswing), Gitlab (25,62$), Solvay (28,62€), DLocal (11,82$).
Hangt er vooral vanaf hoeveel tijd je hebt om alles op te volgen denk ik. Bij mij is het maximaal 10 aandelen. Voor spreiding koop ik een ETF.10 aandelen recent gekocht, versnipper je je portefeuille dan niet enorm?
Inderdaad. Een 30-tal aandelen momenteel.10 aandelen recent gekocht, versnipper je je portefeuille dan niet enorm?
Inderdaad. Een 30-tal aandelen momenteel.

80% lager dan de prijs waar hij een jaar geleden +- 150M $ verkocht. Mooi gedaan.Gigantische insider buy van TTD CEO: https://finviz.com/quote.ashx?t=TTD&p=m
Hier gegroeid naar 40% van de portefeuille. Ik blijf eraf tot aan mijn pensioen.Buffett is Berkshire aan het buybacken sinds gisteren.
Altijd uitstekend moment om te kopen voor de lange termijn, set & forget.
20% positie, kan niet meer.
Ik vrees dat mijn vakantiegeld veel te laat gaat komen voor de SaaSpocalypse bottom...
Nog steeds 75% positie.How do Adobe's financials (gross, operating and free cash flow margins; earnings per share growth; ROCE/ROIC; balance sheet/debt leverage) compare to the average S&P500 company?
| Metric | Adobe (FY2025) | S&P 500 Average |
| Gross Margin | ~89% | ~45% – 50% |
| Operating Margin | ~36% (GAAP) / ~46% (Non-GAAP) | ~18% – 19% |
| Free Cash Flow (FCF) Margin | ~37% | ~10% – 12% |
| Net Profit Margin | ~30% | ~13.1% |
Wix.com +44% op een paar dagen tijd.Hallo boomers, er bestaan al 10 jaar tools om websites te maken als leek.
Adobe Dreamweaver bijvoorbeeld, maar bij pakweg Wix.com is dat de hele business. Aandeel doet het niet verrassend zeer slecht.
Ben gewoon voor de mooie winst op korte tijd gegaan, en omdat de koers toen de SMA20 (waar die uiteindelijk doorheen schoot) op weekbasis aantikte. Een hogere koers kan uiteraard.Waarom hebben hier 2 personen hun Netflix aandeel al verkocht ?
Gewoon omdat het een beetje gestegen is op korte tijd zeggen ze ?
Zien jullie daar geen (veel) hogere koersprijs meer in ?