Intussen zijn Xfab en Azelis de lucht in geschotenClassy.
Kom kom, liever best in class SaaS met superieure marges bagholden dan uwen Azelis of Xfab.

. Heb dit helemaal gemist
.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Intussen zijn Xfab en Azelis de lucht in geschotenClassy.
Kom kom, liever best in class SaaS met superieure marges bagholden dan uwen Azelis of Xfab.

. Heb dit helemaal gemist
.

In de comments is al verklaard dat het wel 10k is
de linkenin link werkt niet en ik vind er verder geen info over...
ik zie in die thread staan 'Er is een jaarlijkse belastingvrije som van 4.855 euro'![]()
Ik lees vooral:
Exit tax (Verhuis): Verhuizen naar het buitenland wordt fiscaal gezien als een verkoop
U krijgt echter (meestal automatisch) uitstel van betaling. De belastingplicht vervalt definitief als u de activa na uw verhuis nog 24 maanden aanhoudt
Een lichtpuntje![]()
).Pfff, nog even en ik ga gewoon blind wat aankopen doen van een hoop aandelen of ETF's, cashberg wordt gewoon te groot, politieke situatie, echt goedkoop zijn de markten niet, gewoon niet makkelijk wat te vinden - had 3 vislijnen uitgezet voor Meli, Solvay en D'ieteren maar niet genoeg doorgezakt - te gierig geweest.
Mss toch die Autoinvest erbij nemen - eigenlijk is dat een luxe om wat geld te investeren zonder inspanning en stress - geen idee of ik de enige ben die dat ervaart

"Salesforce Inc. is planning to sell as much as $25 billion of debt to fund a share buyback, according to people with knowledge of the matter, in what would be the software firm’s biggest-ever note sale."
Ik verwacht dus meer van hetzelfde van Adobe morgenavond. Anders boze mail naar IR. Als ze tot 1,5x net debt/ebitda gaan kunnen ze dit jaar ~$25 miljard of ~23% vd market cap buybacken. Excl SBC as always.
Laten we hopen dat de bodem voor Adobe nu definitief achter ons ligt…![]()
Adobe announces $25 billion stock buyback amid AI disruption fears
Adobe on Tuesday announced a share repurchase program worth up to $25 billion through April 30, 2030, as the Photoshop maker seeks to reassure investors of its growth strategy amid the rise of creative autonomous tools.www.reuters.com
Koop jij echt elk aandeel dat hier vermeld wordt ?Laten we hopen dat de bodem voor Adobe nu definitief achter ons ligt…

Hebt gij dan geen beyondgaming ETF?Koop jij echt elk aandeel dat hier vermeld wordt ?![]()

De markten zijn echt zot aan het gaan.
Trump is gewoon de mythische ezel die geld schijt.![]()
Niet allemaalKoop jij echt elk aandeel dat hier vermeld wordt ?![]()
. Moet ook aan de juiste prijs noteren he
.Het is van die volatiliteit dat je moet profiteren en kopen in dips.Goh, YTD +4% op bijna 4 maanden tijd, dat is toch quasi het gemiddelde van de afgelopen 10 jaar of zo? Alleen is de markt nu een stuk volatieler dan gewoonlijk met nog meer overduidelijke markt-manipulatie.
Enjoy this meltupHet is vooral de voorbije week hard aan het gaan..
Ik vertrouw het toch niet helemaal..
.