Hoe kun je nu schieten in een metro, 15 man raken en niemand vermoorden![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kun je nu schieten in een metro, 15 man raken en niemand vermoorden![]()
Iedereen blijkt zo in zijn been geschoten te zijn op de fotos trouwens. Zal geen intent gehad hebben om echt te doden.Hoe kun je nu schieten in een metro, 15 man raken en niemand vermoorden![]()
Is dit niet beetje de samenvatting van al die 'hippe' low-cost zaken? Het begon met Ryanair, dan de Deliveroo's/Ubers van deze wereld en zulke zaken. Race to the bottom om toch maar consumptie te garanderen?Zijn wellicht onderaannemers waarbij de goedkoopste mag rijden. En dan zit je met zo'n chauffeurs.
Flixbus heeft bvb geen eigen bussen.
Met als verschil dat de piloten bij RyanAir wel deftig zijn.Is dit niet beetje de samenvatting van al die 'hippe' low-cost zaken? Het begon met Ryanair, dan de Deliveroo's/Ubers van deze wereld en zulke zaken. Race to the bottom om toch maar consumptie te garanderen?
Deze nog eens oprakelen omdat ik dit zag passeren,Als je de fiets écht wilt promoten moet je niet afkomen met een simpele BTW verlaging oid. Gewoon deftig investeren in fietsinfrastructuur. Geen suggestiestroken, maar échte fietspaden. Genoeg mensen die de fiets schuwen omdat ze zich niet veilig voelen op allerhande baantjes. En ik kan ze geen ongelijk geven.
: ![]()
Steeds meer boetes voor weggesmeten sigarettenpeuken: “Geen waarschuwing, meteen boete”
Wie het zich veroorlooft om een sigarettenpeuk op straat te gooien, krijgt daar almaar vaker een boete voor. De Vlaamse ambtenaren die steden sinds eind vorig jaar inzetten om zwerfvuil tegen te gaan, stelden daar in totaal bijna 400 bestuurlijke verslagen voor op.www.hln.be
Moesten ze overal meer doen.
Ongelooflijk hoeveel mensen dat normaal vinden om hun peuken maar overal te gooien.
Het doel was een Koranverbranding organiseren. Extreem-rechts dus. Is zulk soort volk niet eerder pro-hiërarchie en autoriteit? Verder staat er niets in het artikel over anti-politie. Je moet oppassen dat je niet enkel ziet wat je wil zien hierin.het toenemend anti-politie klimaat
Het doel was een Koranverbranding organiseren. Extreem-rechts dus. Is zulk soort volk niet eerder pro-hiërarchie en autoriteit? Verder staat er niets in het artikel over anti-politie. Je moet oppassen dat je niet enkel ziet wat je wil zien hierin.
Meestal, zeker?Protest is gewoon een flauw excuus om te rellen.
Is er eigenlijk al eens zo'n aanslag op een onschuldige, van niets wetende burger geweest, waarna het niet in het nieuws kwam dat hij er toch iets mee te maken had? Die mannen die die aanslagen plegen, missen blijkbaar toch zeer zelden als ze een slachtoffer uitkiezen. Als er weer eens zoiets gebeurt, kan je er geld op zetten dat het "onschuldige slachtoffer" effectief het juiste doelwit was.![]()
Aanslag op babykamer was toch géén vergissing van drugsmilieu: jonge vader (28) vervolgd voor invoer van 11 ton cocaïne
Vermeend bendeleider Gianni B. (28) uit Brecht wordt ervan beticht minstens 11 ton cocaïne via de Antwerpse haven te hebben binnengesmokkeld. Die buit heeft volgens het parket een straatwaarde van 283,4 miljoen euro. Een aantal exclusieve voertuigen van Gianni B. waaronder een Lamborghini Urus...www.hln.be
Hij heeft echter wel kunnen zeggen dat hij oa. een lamborghini Urus had op zijn 28ste...
Er zijn wel redelijk wat granaten aan voordeuren terecht gekomen waar ze niet hoorden te zijn ja.Is er eigenlijk al eens zo'n aanslag op een onschuldige, van niets wetende burger geweest, waarna het niet in het nieuws kwam dat hij er toch iets mee te maken had? Die mannen die die aanslagen plegen, missen blijkbaar toch zeer zelden als ze een slachtoffer uitkiezen. Als er weer eens zoiets gebeurt, kan je er geld op zetten dat het "onschuldige slachtoffer" effectief het juiste doelwit was.
Noorse media stelt nochtans dat het begon met relschoppers die tegen die koranverbranding waren en dat het nu al een paar dagen puur anti politie geweld/relschopperij is.Het doel was een Koranverbranding organiseren. Extreem-rechts dus. Is zulk soort volk niet eerder pro-hiërarchie en autoriteit? Verder staat er niets in het artikel over anti-politie. Je moet oppassen dat je niet enkel ziet wat je wil zien hierin.
Sorry, ze moeten de waarde van geld leren kennen17-jarige-verkoopt-drugs-omdat-hij-geen-zakgeld-krijgt![]()
17-jarige verkoopt drugs omdat hij geen zakgeld krijgt
De politie heeft vrijdag een 17-jarige drugsdealer betrapt. De jongen had zes dosissen marihuana op zak. Hij kreeg van de jeugdrechter huisarrest voor twee maanden.www.hln.be
Allez misschien toch best ervoor zorgen dat je uw kinderen zakgeld geeft.
Ik heb ook weer eens een HLN-artikel gelezenHet geweld heeft dus weinig tot niks met extreem-rechts te maken.
Ik zie zelfs dat er een deel verborgen zit "Je kan deze inhoud niet bekijken"...Zelfs de VRT geeft aan dat het om moslims gaat die geweld plegen. Ik had eergisteren een artikel gelezen over die rellen in een Nederlandse krant, zag gisteren dan plots op HLN dat het om extreem-rechts ging (in die krant uit NL ging het om moslims) en nu zijn het weer moslims.Ik heb ook weer eens een HLN-artikel gelezenIk zie zelfs dat er een deel verborgen zit "Je kan deze inhoud niet bekijken"...
Rectificaties komen zelden in het nieuws. Waar rook is, is er meestal vuur. En ik vermoed dat het vaker wel dan niet zo is dat die mensen er iets mee te maken hadden.Is er eigenlijk al eens zo'n aanslag op een onschuldige, van niets wetende burger geweest, waarna het niet in het nieuws kwam dat hij er toch iets mee te maken had? Die mannen die die aanslagen plegen, missen blijkbaar toch zeer zelden als ze een slachtoffer uitkiezen. Als er weer eens zoiets gebeurt, kan je er geld op zetten dat het "onschuldige slachtoffer" effectief het juiste doelwit was.
Zelfs de VRT geeft aan dat het om moslims gaat die geweld plegen. Ik had eergisteren een artikel gelezen over die rellen in een Nederlandse krant, zag gisteren dan plots op HLN dat het om extreem-rechts ging (in die krant uit NL ging het om moslims) en nu zijn het weer moslims.
Als je beelden ziet van de rellen, zie ik ook geen blanke extreem-rechtse relschoppers, maar moslims eerlijk gezegd.
Of hoe de media een idee kunnen voeden. Deze rellen zijn dus moslims die geen kritiek aanvaarden.