Kleine nieuwtjes

Hoe kun je nu schieten in een metro, 15 man raken en niemand vermoorden 🤔
Iedereen blijkt zo in zijn been geschoten te zijn op de fotos trouwens. Zal geen intent gehad hebben om echt te doden.
https://www.nytimes.com/2022/04/12/nyregion/frank-james-brooklyn-shooting.html

Bizar youtube kanaal. Kantje boordje psychose, iets te diep in de internetrabbit hole gegaan om zijn verwrongen wereldbeelden te voeden vrees ik.
https://www.youtube.com/channel/UCtl9pjnppooRbj_YssCKxsA/videos

Laatst bewerkt:
Zijn wellicht onderaannemers waarbij de goedkoopste mag rijden. En dan zit je met zo'n chauffeurs.
Flixbus heeft bvb geen eigen bussen.
Is dit niet beetje de samenvatting van al die 'hippe' low-cost zaken? Het begon met Ryanair, dan de Deliveroo's/Ubers van deze wereld en zulke zaken. Race to the bottom om toch maar consumptie te garanderen?

Is dit niet beetje de samenvatting van al die 'hippe' low-cost zaken? Het begon met Ryanair, dan de Deliveroo's/Ubers van deze wereld en zulke zaken. Race to the bottom om toch maar consumptie te garanderen?
Met als verschil dat de piloten bij RyanAir wel deftig zijn.
Niet zo lang geleden nog een Flixbus voor mij gehad op het 3e rijvak in de gietende regen (echt serieus gietende regen, waarbij je mistlichten aandoet), omdat de inhalende vrachtwagen op het middelste rijvak er te lang over deed.

Als je de fiets écht wilt promoten moet je niet afkomen met een simpele BTW verlaging oid. Gewoon deftig investeren in fietsinfrastructuur. Geen suggestiestroken, maar échte fietspaden. Genoeg mensen die de fiets schuwen omdat ze zich niet veilig voelen op allerhande baantjes. En ik kan ze geen ongelijk geven.
Deze nog eens oprakelen omdat ik dit zag passeren, :crazy: :

FQF42EJXMAoRuO_

Moesten ze overal meer doen.
Ongelooflijk hoeveel mensen dat normaal vinden om hun peuken maar overal te gooien.

Moesten ze overal meer doen.
Ongelooflijk hoeveel mensen dat normaal vinden om hun peuken maar overal te gooien.

Ligt ook wel aan de opvoeding van de mensen, helaas.
Discipline is een vies woordje tegenwoordig, maar zou terug wat meer nodig zijn.

Gezellig daar in Zweden. Nu goed, dit soort geweld is daar niet nieuw. En we zien dat in vele andere grootsteden in Europa al decennia.

Maar het toenemend anti-politie klimaat uit zich dus weer in de zoveelste geweldadige uitbarsting.

het toenemend anti-politie klimaat
Het doel was een Koranverbranding organiseren. Extreem-rechts dus. Is zulk soort volk niet eerder pro-hiërarchie en autoriteit? Verder staat er niets in het artikel over anti-politie. Je moet oppassen dat je niet enkel ziet wat je wil zien hierin.

Hij heeft echter wel kunnen zeggen dat hij oa. een lamborghini Urus had op zijn 28ste...

17-jarige-verkoopt-drugs-omdat-hij-geen-zakgeld-krijgt

Allez misschien toch best ervoor zorgen dat je uw kinderen zakgeld geeft.

Het doel was een Koranverbranding organiseren. Extreem-rechts dus. Is zulk soort volk niet eerder pro-hiërarchie en autoriteit? Verder staat er niets in het artikel over anti-politie. Je moet oppassen dat je niet enkel ziet wat je wil zien hierin.

De politie op het VTM nieuws heeft duidelijk gezegd dat dit niets te maken heeft met protest tegen extreem-rechts maar een aanval op de politie is.(herbekijk dat stuk maar een als je tijd hebt)
Getuige ook de vele gewonde agenten waarvan er een oa in zijn gezicht werd gestoken.

Protest is gewoon een flauw excuus om te rellen.

Hij heeft echter wel kunnen zeggen dat hij oa. een lamborghini Urus had op zijn 28ste...
Is er eigenlijk al eens zo'n aanslag op een onschuldige, van niets wetende burger geweest, waarna het niet in het nieuws kwam dat hij er toch iets mee te maken had? Die mannen die die aanslagen plegen, missen blijkbaar toch zeer zelden als ze een slachtoffer uitkiezen. Als er weer eens zoiets gebeurt, kan je er geld op zetten dat het "onschuldige slachtoffer" effectief het juiste doelwit was.

Is er eigenlijk al eens zo'n aanslag op een onschuldige, van niets wetende burger geweest, waarna het niet in het nieuws kwam dat hij er toch iets mee te maken had? Die mannen die die aanslagen plegen, missen blijkbaar toch zeer zelden als ze een slachtoffer uitkiezen. Als er weer eens zoiets gebeurt, kan je er geld op zetten dat het "onschuldige slachtoffer" effectief het juiste doelwit was.
Er zijn wel redelijk wat granaten aan voordeuren terecht gekomen waar ze niet hoorden te zijn ja.
Natuurlijk, als een 28-jarige zonder noemenswaardige job met een Urus rondrijdt, kan je u wel al vragen beginnen stellen...

Noorse media stelt nochtans dat het begon met relschoppers die tegen die koranverbranding waren en dat het nu al een paar dagen puur anti politie geweld/relschopperij is.

Het geweld heeft dus weinig tot niks met extreem-rechts te maken.

17-jarige-verkoopt-drugs-omdat-hij-geen-zakgeld-krijgt

Allez misschien toch best ervoor zorgen dat je uw kinderen zakgeld geeft.
Sorry, ze moeten de waarde van geld leren kennen :unsure:

Imo heeft iedereen wel een "reden" waarom ze criminele feiten plegen.

Ik heb ook weer eens een HLN-artikel gelezen :rolleyes: Ik zie zelfs dat er een deel verborgen zit "Je kan deze inhoud niet bekijken"...
Zelfs de VRT geeft aan dat het om moslims gaat die geweld plegen. Ik had eergisteren een artikel gelezen over die rellen in een Nederlandse krant, zag gisteren dan plots op HLN dat het om extreem-rechts ging (in die krant uit NL ging het om moslims) en nu zijn het weer moslims.
Als je beelden ziet van de rellen, zie ik ook geen blanke extreem-rechtse relschoppers, maar moslims eerlijk gezegd.
Of hoe de media een idee kunnen voeden. Deze rellen zijn dus moslims die geen kritiek aanvaarden.

Rectificaties komen zelden in het nieuws. Waar rook is, is er meestal vuur. En ik vermoed dat het vaker wel dan niet zo is dat die mensen er iets mee te maken hadden.
Zelf ook al van 2 verschillende situaties via via gehoord dat ze, ondanks dat ze in de krant als volledig onschuldig random slachtoffer beschreven waren, wel degelijk geen random slachtoffer waren.
Sindsdien ben ik ook al wat kritischer geworden als ik weer eens lees dat het weer een nietswetende burger is.

Zelfs de VRT geeft aan dat het om moslims gaat die geweld plegen. Ik had eergisteren een artikel gelezen over die rellen in een Nederlandse krant, zag gisteren dan plots op HLN dat het om extreem-rechts ging (in die krant uit NL ging het om moslims) en nu zijn het weer moslims.
Als je beelden ziet van de rellen, zie ik ook geen blanke extreem-rechtse relschoppers, maar moslims eerlijk gezegd.
Of hoe de media een idee kunnen voeden. Deze rellen zijn dus moslims die geen kritiek aanvaarden.

Op de VRT waren ze nog belachelijk mild zie ik net.
Ze de hele tijd "betogers" noemen ipv relschoppers. Geen vermelding dat dr plaatselijke politie zegt dat dit gewoon bruut geweld is tegen agenten waarbij ze in hun gezicht gestoken worden.
Gewoon even vermelden dat criminelen zich ook zouden aansluiten bij de "demonstraties".

Nee de titel van hun stuk is: extremistische politicus veroorzaakt onrust.
Als we dagenlange rellen waar agenten in hun gezicht worden gestoken onrust noemen tja dan denk ik maar 1 ding.
CNN-Headline-Fiery-2-1.jpg

Terug
Bovenaan